tonelise10 Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Spørsmålet er spurt. Her ser du hvordan den ser ut. https://cubus.com/no/7156765_F990 Hva gjør du?
mijaa Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg synes hvertfall det ser ut som den bare henger rett ned! Den var forøvrig veldig fin
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Litt hipp som happ bruker jeg den. Noen ganger bretter jeg de foldene helt opp på kryss foran, for eksempel under en jakke om det er kaldt. Ellers har jeg et belte i livet. Eller bare lar det henge da Anonymous poster hash: 5c8cd...e88
Kira-delta Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Lar den henge rett ned, syns den var skikkelig fin. Nå kommer det vel snart en "hadde den bare vært i et annet stoff så hadde jeg kjøpt den"-kommentar fra en eller annen.?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Lar den henge rett ned, syns den var skikkelig fin. Nå kommer det vel snart en "hadde den bare vært i et annet stoff så hadde jeg kjøpt den"-kommentar fra en eller annen.? Hadde den vært i et annet stoff hadde jeg kjøpt den! Anonymous poster hash: c64db...0ba
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Lar den henge rett ned, syns den var skikkelig fin. Nå kommer det vel snart en "hadde den bare vært i et annet stoff så hadde jeg kjøpt den"-kommentar fra en eller annen.? Ja, hadde den bare vært i et annet stoff så hadde jeg kjøpt den Seriøst, ja, jeg kjøper ikke akryl... Anonymous poster hash: a4095...1ef 4
FantasDick Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Jeg har et par lignende cardigans, lar de bare henge rett ned/være åpne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå