Gå til innhold

Harry og avlegs med baderomspanel?


Ireth Carnesir

Anbefalte innlegg

Vi skal fikse badet i en fei (Prøve på det iallefall) Har absolutt ikke tid til å fliselegge. Så vi tenkte på baedromspanel som ser ut som fliser. Synes de er virkelig flotte. Men på de må man ha membran i våtsonen. Så det blir jo litt mye styr. Har tidligere avslått den andre typen badeomspanel som er helt glatt. Men disse er helt vanntette og trenger ingen membran. Har kommet nye ganske fine mønstre og nå. Er dette helt avlegs og harry eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Om det er umoderne er jeg ikke rette personen til å si, men jeg syns baderomsplater kan bli veldig fint så lenge man velger pene plater. Er jo lett å forbinde baderomsplaner med grønne spraglete plater man kan se i gamle leiligher, men med lyse, rolige farger uten "plagsomme" mønster syns jeg det er veldig fint. Er jo lettere å rengjøre enn fliser med ruglete fugemasse imellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre her. Det er vanlig å legge fliser når man totalrenoverer badet, siden man da allikevel fikser alt, men jeg synes plater kan være vel så fint og praktisk. For de fleste er jo det viktigste at badet ser hyggelig ut og at det er tett.

I min forrige leilighet pusset jeg opp overflatene på badet, og da tapetserte jeg med tapet med flisemønster. Hun som kjøpte leiligheten syntes badet var kjempelekkert. Så jeg synes ikke du skal bekymre deg.

Motene skifter dessuten over tid uansett. Det er mange som fliselegger badet med så sære farger at de garantert kommer til å bli veldig harry og umoderne om få år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De panelene med flisemønster er i alle fall kjempelekre. Du ser ikke at det ikke er flis før du tar på dem. Det finnes da ikke umoderne, farger og mønstre skifter med motene så du slipper å kjøpe grønne og oransje 70-tallsplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å velge plater på vårt store bad når den tid kommer.

Det er mye billigere og så har det kommet mange flott farger og mønstre!! :)

Her kan du se noen, og om du skriver å ber om brosjyre får du se mange flere!!

http://www.boandren.no/PDF/baderomsbrosjyre.pdf

http://www.fibo-trespo.no/fibo.asp?aid=154...1=939&laid=&sl=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...