Gå til innhold

Hvordan avbryte kontakten med dame som har små bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett deg så vet ikke. Men kom akkurat på at duuu har sett meg :plystre:

Jeg har små pupper :nigo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har små pupper :nigo:

samma her, men lider ingen nød av den grunn :)

Skrevet

samma her, men lider ingen nød av den grunn :)

Ja, mine er ikke så små da ._.

• Liker 1
Skrevet

Ja, mine er ikke så små da ._.

Screenshot or it didnt happen!

Skrevet

Screenshot or it didnt happen!

It didn't happen :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Skjerp deg!! Jeg blir provosert over sånne som deg som skal komme med sine belærende, politisk korrekte og fromme meninger om stakkars unge usikre kvinner og kroppshysteriet som hersker osv osv. Vet du hva, vi unge kvinner er ikke så svake, dumme og usikre at vi tar oss nær av ALT som florerer på Internett. Denne tråden er opprettet for å provosere og har man litt omløp i hue så gjennomskuer man dette med en gang og lar seg ikke påvirke. Tror du ser for deg at det sitter mange flere usikre 16 åringer og griner over TS sitt hovedinnlegget og kommenterer her enn det som er realiteten. At du ikke har sosiale antenner og ikke evner å skille mellom hva som er seriøst ment og ikke er ikke mitt problem.

Og til slutt:

"En kvinne er ikke en vare og hennes kropp er ikke til for at menn skal bli tilfredstilt estetisk og seksuelt."

Takk for at du oppklarte det for meg! Jeg er faen av meg kvinne selv og er meget klar over at jeg ikke er til for å tilfredsstille en mann. Det trenger jeg IKKE å bli belære om fra en MANN på KG.

Dust.

Anonymous poster hash: 34fd9...46e

Det var da voldsomt...

Skrevet

Om man dater ei dame og man etterhvert finner ut at hu har for små bryster for smaken din, er det da best å si det som det er å håpe på at hu tar silikon eller er det bedre å juge, så på en skånsom måte å dumpe hu?

hva tenker du? bedre å være ærlig om det eller juge?

Du sier du har fetisj på abnormt svære pupper. Du er avhengig av det. Framstill deg selv som en freak. Da blir hun ikke såra men glad fordi hun blir kvitt deg.
Skrevet

Det var da voldsomt...

Voldsomt? Det var vel din malplasserte belæring om at min kvinnekropp "ikke en vare" og "ikke til for at menn skal bli tilfredstilt estetisk og seksuelt" som var voldsom. Sett i betraktning at jeg åpenbart ikke var seriøst, var hele tiraden din om bla mitt menneskesyn ganske voldsom. Og helt på bærtur.

• Liker 1
Skrevet

Om man dater ei dame og man etterhvert finner ut at hu har for små bryster for smaken din, er det da best å si det som det er å håpe på at hu tar silikon eller er det bedre å juge, så på en skånsom måte å dumpe hu?

hva tenker du? bedre å være ærlig om det eller juge?

Si det som det er du.

Skrevet

Voldsomt? Det var vel din malplasserte belæring om at min kvinnekropp "ikke en vare" og "ikke til for at menn skal bli tilfredstilt estetisk og seksuelt" som var voldsom. Sett i betraktning at jeg åpenbart ikke var seriøst, var hele tiraden din om bla mitt menneskesyn ganske voldsom. Og helt på bærtur.

Og dere snakker om troll...

Ja,ja.

Skrevet

Og dere snakker om troll...

Ja,ja.

Makan til tørr og uptight fyr du er.

TS skrev et useriøst innlegg og jeg svarte useriøst. Folk som deg må virkelig ha det inn med teskje.

Skrevet

Haha kvinnekroppen er ikke en vare? HAHA!

Si meg, har du noen gang sett en reklame på tv? Eller vært på en bil messe hvor kvinner i bikinier gnikker jævelskapet mot pansret ?

Eller vært på en spill messe hvor store spill bedrifter lar bikini kledde kjerringer pose på standen deres for å øke salg av deres spill?

Slik hadde reklamer sett ut om mannekroppen var en vare på lik linjke med kvinnekroppen :

Skrevet

Makan til tørr og uptight fyr du er.

TS skrev et useriøst innlegg og jeg svarte useriøst. Folk som deg må virkelig ha det inn med teskje.

Jeg gjentar: Det var da voldsomt...

Skrevet

Haha kvinnekroppen er ikke en vare? HAHA!

Si meg, har du noen gang sett en reklame på tv? Eller vært på en bil messe hvor kvinner i bikinier gnikker jævelskapet mot pansret ?

Eller vært på en spill messe hvor store spill bedrifter lar bikini kledde kjerringer pose på standen deres for å øke salg av deres spill?

Slik hadde reklamer sett ut om mannekroppen var en vare på lik linjke med kvinnekroppen :

Var snakk om min kropp.

Hvorfor kan ikke tøytigern heller plage deg i stedet for å gi en meg, som er både jente og ung en leksjoner om unge jenter og deres selvfølelse?

Skrevet

Jeg gjentar: Det var da voldsomt...

Tar dette som et tegn på at du innser at du var helt på bærtur og har ikke noe særlig mer å bidra med.

Skrevet

Tar dette som et tegn på at du innser at du var helt på bærtur og har ikke noe særlig mer å bidra med.

Du kan ikke kommandere andre brukere fordi du personlig ikke syns noen skal skrive i en bestemt tråd.

Get over it.

Skrevet

Du kan ikke kommandere andre brukere fordi du personlig ikke syns noen skal skrive i en bestemt tråd.

Get over it.

Jeg har full rett til å svare deg når du kommer med malplasserte angrep på mitt såkalte menneskesyn kun basert på at du ikke evner mellom å skille mellom hva som er seriøst eller ikke! Du dreit deg ut og nå prater du om at jeg liksom kommandere deg? Du prøvde å kommandere meg rundt i stad men failet. Det er du som må get over it!

Skrevet

Jeg har full rett til å svare deg når du kommer med malplasserte angrep på mitt såkalte menneskesyn kun basert på at du ikke evner mellom å skille mellom hva som er seriøst eller ikke! Du dreit deg ut og nå prater du om at jeg liksom kommandere deg? Du prøvde å kommandere meg rundt i stad men failet. Det er du som må get over it!

Sånn da syns jeg dere skal begrave stridsøksa.;)

Anonymous poster hash: e69cb...aa3

Skrevet

Jeg syns mitt råd var best...

Skrevet

Jeg er sikker på du fint klarer å dumpe en dame om det er det du ønsker. Jeg tviler sterkt på at en dame vil etterfylle med silikon for din skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...