WubWub Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Om man dater ei dame og man etterhvert finner ut at hu har for små bryster for smaken din, er det da best å si det som det er å håpe på at hu tar silikon eller er det bedre å juge, så på en skånsom måte å dumpe hu? hva tenker du? bedre å være ærlig om det eller juge? 1
Gjest Haaploes Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Tenker det beste er at du gifter deg med hånda di. Sammen kan dere krype tilbake under den steinen du kom ut fra.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Morsom du Anonymous poster hash: 03a3f...9b1 2
Gjest Vampen Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Jeg anbefaler deg å skaffe deg briller, så du ser om puppestørrelsen er tilfredsstillende før man begynner med datingen. 21
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Da er det bare å dumpe. Anonymous poster hash: 710e1...1a6 2
Gjest constance90 Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 (endret) Hvis jeg ville dumpet deg for din lille penis, hvordan ville du at jeg skulle sagt det? og hadde noen sagt til meg at "du må få deg silikon hvis ikke vil jeg ikke være sammen med deg lengre" så hadde jeg gitt deg en på trynet og gått fra deg frivillig. Endret 19. november 2014 av constance90 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Om man dater ei dame og man etterhvert finner ut at hu har for små bryster for smaken din, er det da best å si det som det er å håpe på at hu tar silikon eller er det bedre å juge, så på en skånsom måte å dumpe hu? hva tenker du? bedre å være ærlig om det eller juge? Jeg tenker du bør være fornøyd med at hun matcher pikken din.Anonymous poster hash: f3e39...366 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Har du virkelig ikke noe bedre å gjøre enn å trolle på KG? Anonymous poster hash: 8965c...435 8
Kvinne87Rogaland Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Du kan jo bare si som sant er: at du bryr deg bare om størrelsen på brystene til en dame, og ikke personlighet, humor og intelligens. Tro meg, hun vil gå frivillig da. Og prise seg lykkelig for at hun slapp unna... 9
WubWub Skrevet 19. november 2014 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2014 (endret) Hvis jeg ville dunpet deg for din lille pebis, hvordan ville du at jeg skulle sagt det? og hadde noen sagt til meg at "du må få deg silikon hvis ikke vil jeg ikke være sammen med deg lengre" så hadde jeg gitt deg en på trynet og gått fra deg frivillig. det hadde ikke funka for jeg har faktisk blitt dumpet av 3 kjerringer før som sa det var fordi jeg hadde for stor kuk så sexen gjorde for vondt. jeg har faktisk komplekser pga jeg har for stor penis så dette er ikke noe å le av. skulle ønske jeg hadde en liten penis på kanskje rundt 17-18cm så om du hadde sagt til meg at jeg hadde for liten penis så undres jeg på hvor stort høl du egentlig har ! Endret 19. november 2014 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Noen som følte seg truffet og ble litt bitter over penis-versjonen ja? Anonymous poster hash: dc691...669 21
Neket Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Hvorfor dumpe en med små bryster, de matcher jo den trange nøtta du virker som en lykkelig innehaver av? 5
Gjest Fayme Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Tilby henne å kjøpe silikon. Vil hun ikke dumper hun deg mest sannsynlig og du er kvitt "problemet" og om hun sier ja, så er det ikke et problem lenger
WubWub Skrevet 19. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 19. november 2014 Tilby henne å kjøpe silikon. Vil hun ikke dumper hun deg mest sannsynlig og du er kvitt "problemet" og om hun sier ja, så er det ikke et problem lenger er vel billigere å finne seg ei ny dame som ikke har små bryster da? 1
Gjest Fayme Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 er vel billigere å finne seg ei ny dame som ikke har små bryster da? Billigere, men lettere å ha tilgang på sex dersom man fortsetter med den man allerede har 1
Howl Skrevet 19. november 2014 #17 Skrevet 19. november 2014 (endret) slett Endret 20. desember 2016 av Howl 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Er mann MEN skjønner ikke at dere damer gidder å svare på sånt tull! Kvinneguiden er blitt en plass der man disser folk om de har vid fitte, små pupper eller liten kuk, eller hva det måtte være. Skjønner ikke vitsen i å svare i sånne tråder. Skjønner ikke dere at hat avler hat? For hver mann som sier han vil dumpe dama si pga av vid mus eller små pupper, så er det 10 damer som angriper ts. Eller så er det motsatt at ei jente disser en gutt. Herregud hvor gamle er dere damer og menn som sitter å diskuterer barnehagepensum? Er aaalt for mye tråder om små pupper/peniser o.l. Hvem er det som bryr seg? Alle vet jo at disse personene enten det er jenter eller gutter er bittre og føler de må ta igjen. Kan skjønne at folk blir provoserte, men seriøst:IKKE SVAR, hvis dere ikke vil ha en pågående jente/gutte krig inne på forumet. Er nok av jente og guttehatere fra før! PeaceAnonymous poster hash: e69cb...aa3 26
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Kan ikke bare alle drite i wubebub eller hva han heter han sitter å finner opp provoserende spørsmål og bruker andres tid til sine fiktive problemer! Anonymous poster hash: fb2a0...24b 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #20 Skrevet 20. november 2014 Hadde heller ønsket løgn enn at noen kom og sa, "Sorry ass Mac, men du har for små bryster for meg." Nå er jeg veldig ømfintlig på akkurat det området da. ja det hadde nok vært litt hyggeligere Anonymous poster hash: fd9f0...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå