Icy Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tenker da ikke på samboer, kjæreste etc.. Er det h*n som sitter i resepsjonen når du går til / fra jobb? H*n som sitter i kassen på Supern? H*n som du tar bussen med hver morgen? Naboen din? H*n du treffer når du skal på trening? Mange av oss har sikkert en slik person(er) man synes er litt extra hyggelig. Hvem er mest hyggelig mot deg?
Gjest Fighter Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Vet ikke om venner teller, eller familie? Hvis ikke så må jeg si jeg for noen timer siden snakka med en det er litt ekstra hyggelig. Han er en gammel og alkoholisert mann, men det bare noe litt ekstra ved å møte han. Han er stamkunde på diverse caféer og puber i byen. En som "alle" vet hvem er. Jeg kan ikke helt forklare hva det er med han, men det er alltid hyggelig å møte han.
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Det er mange det, men for å nevne et par: * Den koselige gamle mannen som jeg alltid slår av en prat med i gangen/heisen/utendørs, han holder alltid opp døra for meg og er så koselig. * De kjekke mennene som eier "innvandrerbutikken" i nærheten, alltid smilende, hyggelige og pratsomme, alltid klar til å ta i mot bestillinger på ting de vanligvis ikke selger.
Gjest Poirot Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 En av guttene på Helpdesk IKT på jobben. Tuller, tøyser og er blid som en sol.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #5 Skrevet 22. juli 2004 ...han er slekt, men vi har lite kontakt... fetteren min som kjører buss- han gir meg alltid gratis skyss og er åpen, blid og artig! ellers kommer jeg ikke på noen spesielle... en gang jeg var på fest, kom en noe eldre mann/gutt bort til meg- han sa det ikke for å legge an på meg sa han, men han sa at jeg var utrolig sexy og veldig pen! det husker jeg. en annen gang kom en jente jeg gikk på skolen sammen med, som jeg ikke kjente særlig godt bort til meg og sa at jeg var en veldig snill person- helt sånn uten videre... det er spesiellt. gull verdt! håper jeg kan være en slik person for noen jeg også, som har en ekstra plass i hjertetkammer(s)et...
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #6 Skrevet 22. juli 2004 Ettersom det ikke kan være samboer, ikke være venner eller familie.... Da må det faktisk være en jeg møter gjennom jobben... Blid og koselig hele tida. Og vi snakker godt sammen. Også elsker jeg humoren hans, hans gode humør, smitter alltid over på andre Så han er det alltid hyggelig og møte
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2004 #7 Skrevet 22. juli 2004 Akkurat nå tror jeg at de må være en fast kunde som ringer ganske ofte. Hun er alltid blir og morsom. Blir som regel i strålende humør etter å ha snakket med henne.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2004 #8 Skrevet 22. juli 2004 Sjefen min - Jeg digger henne. Hun er utrolig grei, og har en god humoristisk sans, og det at hun gir tilbakemelding på jobben vi gjør. (Skryter mye av oss gjør hun) En kollega (fra afrika) - Selv om han er sliten så stråler han som en sol. Han er en sånn person som sikkert aldri snakker stygt om noen. Guttene som sitter i kassen på rema - De er alltid så hyggelige. Ei jente som jobber på bakeriet her på Lund. Hun er alltid så smilende, og man føler seg skikkelig velkommen når man handler der.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #9 Skrevet 22. juli 2004 Sjefen min - Jeg digger henne JAAA! At jeg kunne glemme Sjefen min betyr masse i min hverdag, hun er kjempereal! Dame på 62 år, masse humor, livlig, masse pågangsmot, også skryter masse *ss* Vi er faktisk veldig lik på mange punkter har vi funni ut, treffes en del på frittiden, og har fått et veldig fint forhold (noe som kom etter at hun opplevde noe skikkelig ille, og jeg var masse hos henne, da ble vi på en måte veldig godt kjent)
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #10 Skrevet 22. juli 2004 Min lille pusekatt! Når han prøver å tøffe seg og når han er kosesyk. Smelt! Han er så søøt!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 Når det sitter 2 gode venninner med nykokt kaffe på stranda mi når jeg våkner etter nattevakt. Pusen min krøller seg rundt bena mine og fuglen plystrer fornøyd.
Linselus Skrevet 23. juli 2004 #13 Skrevet 23. juli 2004 *En kollega på sommerjobben min. Hun smiler og er blid og syns ikke det gjør noe hvis jeg har gjort en feil, da bare lærer hun meg hva jeg _skulle_ gjort. *Veilederen ved instituttet mitt (snakk om hjelpsom dame, samme hva man spør om får man svar fort og greit ) og sikkert en del flere. Akkurat nå er jeg i en situasjon der jeg tar mye telefoner, og dermed kan jeg vel også si at alle de som er blide og glade, og ikke blir pottesure om jeg ikke klarer å oppfylle alle deres (u)realistiske ønsker gjør meg også glad.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. juli 2004 #15 Skrevet 23. juli 2004 Min nydelige lille guddatter på ett år gjør absolutt tilværelsen triveligere. Og han som lager hjerte i caffe latten min om morgenen
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #16 Skrevet 23. juli 2004 Mange av jentene her på KG. :blomst_opp: .. henger meg på den jeg
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #17 Skrevet 23. juli 2004 - Mange av folka på KG, ikke bare jentene - Kiosk-mannen på hjørnet som alltid smiler og slår av en prat (og som av en eller annen grunn tror at jeg og venninna mi som jeg bor sammen med, er et lesbisk par ) - Damen som passerer meg hver morgen på vei til jobb, kjenner henne ikke, men vi har begynt å hilse på hverandre - En kollega av meg som jeg ikke kjenner så godt, men som er potensielt "vennemateriale" - Bussjåføren som forteller vitser over høytalerannlegget - Han i kasse på Kiwi som kjenner navnet mitt og sier "Hei greeney" når jeg handler
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #19 Skrevet 23. juli 2004 Hvilken buss tar du? 37-bussen. Han kjører ikke så ofte, desverre, tror han er vikar.
LilleBille Skrevet 23. juli 2004 #20 Skrevet 23. juli 2004 - Mange av folka på KG, ikke bare jentene Du har helt rett ... beklager om gutta følte seg oversett... - det var absolutt ikke meningen. Dere er absolutt med på å gjøre dagen lysere innimellom ... hvertfall noen av dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå