AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg er på utgikk etter noen gode vintersko. De må være "skli sikker". bryr meg ikke om de er noe spesielt varme, tykke sokker fikser det. Jeg synes slike "fjellsko" er ganske sikker om vinteren. http://skobloggen.lillevinkelsko.no/sites/default/files/imagecache/blogg/bilder/inline/artikkel/artdame.jpg Men de er så store og tunge, og ser stygge ut. Jeg har teite føtter, de er ganske "tykke" og breie. Kan godt få på meg størrelse 38-39. Men må gå opp til 40-41, for de fleste skoene er smale på tuppen. Har skatesko-føtter. Noen tips til hva jeg må se etter. Er det "dype" spor under skoene som gjør at de er så skli sikker? Anonymous poster hash: 23ca6...23e
Bruker? Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Litt spor under er ikke dumt, men gummiblandinga i sålen er minst like viktig. klaveness har breie sko, det samme har Ara. Andre kan ha ulike vidder. Hvis du liker netthandel, sjekk ut Duoboots
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 takk ts Anonymous poster hash: 23ca6...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå