AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Min utro kjæreste (nå eks) rakk å smitte meg med flatlus før jeg sparket han på dør. Da jeg omsider oppdaget det etter en tid med intens kløe barberte jeg i ren panikk vekk all kjønnshår. Er dette nok eller bør jeg kjøpe lusemiddel? Har bestilt legetime for sjekk om det er mer han har smittet meg med. Anonymous poster hash: b7a7e...0f8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg er ikke sikker, men tror egentlig det skal være nok. Hadde det vært meg, hadde jeg kjøpt lusemiddel i tillegg. Kanskje noen mikroskopiske egg kan ha overlevd på noen dun eller noe. Lurer virkelig på hvem han var utro med. Flatlusen er jo nærmest utryddet, særlig i Norge, og nettopp fordi mange/ de fleste barberer seg. Skjønner jo godt det ble slutt...Anonymous poster hash: da956...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Dra til lege!! Du MÅ sjekkes for alt mulig annet, inkl HIV. Anonymous poster hash: 6f05f...205 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Har lest at dersom alle var glattbarnert i underlivet ville Flatlusa bli utryddet. Vet ikke om den overlever en periode i sengetøyet. Har du undersøkt hva som står på fhi.no om flatlus?Anonymous poster hash: 72892...74f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Dra til lege!! Du MÅ sjekkes for alt mulig annet, inkl HIV. Anonymous poster hash: 6f05f...205 Det var da boldsomt til hastverk midt på natta? Tror du ikke hun ville blitt undersøkt i hodet dersom hun kom på legevakta og bad om denne type hasteundersøkelse, nå?Anonymous poster hash: 72892...74f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 http://www.apotek1.no/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/flatlusAnonymous poster hash: 72892...74f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå