NickandJohnnyx Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hei, jeg er en jente på 24 år som har snust i 8 år. Jeg bruker Nick & Johnny sine xtra strong portion snus. Jeg snuser vel ca 12 om dager, en boks er tom etter to dager. Jeg har nå bestemt meg for å slutte, og lurer derfor på om det finnes noe nikotinfri (og evt tobakkfri) snus som selges i dagligvarer i Norge? Jeg tror dette kunne hjulpet meg veldig mye. Takk for svar :-) 1
Gjest Nosoul Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 (endret) Onico har nikotinfri snus, og den er og få kjøpt i norge. Ellers vil jeg råde deg til å laste ned slutta.no appen. Det har vært en skikkelig god motivasjon for min del! Er på min 17'ende dag uten snus. Slutta tvert jeg. Men du må gjøre det du føler blir rett for deg. Uansett, lykke til! Endret 19. november 2014 av Nosoul
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke nikotinet som er farligst i snusen...Anonymous poster hash: 2ceac...d4f
NickandJohnnyx Skrevet 21. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2014 Det er ikke nikotinet som er farligst i snusen...Anonymous poster hash: 2ceac...d4f Finnes det noe snus som ikke er farlig da? Som kunne hjulpet meg å slutte? Dette med at jeg vil gå over til nikotinfri snus er jo mest fordi jeg vil avvenne meg med nikotinen, per dags dato har jeg nikotin i kroppen 12 timer i døgnet, altså hvert eneste minutt jeg er våken..
NickandJohnnyx Skrevet 21. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2014 Onico har nikotinfri snus, og den er og få kjøpt i norge. Ellers vil jeg råde deg til å laste ned slutta.no appen. Det har vært en skikkelig god motivasjon for min del! Er på min 17'ende dag uten snus. Slutta tvert jeg. Men du må gjøre det du føler blir rett for deg. Uansett, lykke til! Takk for svar og tips Skal gå innom Rema idag og se om de har Onico!
Gjest Evans Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Jeg har brukt onico, den er "god" - men dyr til kun å være te Minner mye om snus, så et godt alternativ om det er det du har behov for. For min del er det nikotinavhengigheten som er verst, så jeg bruker tyggis..
NickandJohnnyx Skrevet 21. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2014 Jeg har brukt onico, den er "god" - men dyr til kun å være te Minner mye om snus, så et godt alternativ om det er det du har behov for. For min del er det nikotinavhengigheten som er verst, så jeg bruker tyggis.. Jeg vil iallefall gi det et forsøk. Kun å være te?! Vet du hva det koster for en boks?
Gjest Evans Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Jeg vil iallefall gi det et forsøk. Kun å være te?! Vet du hva det koster for en boks? Tror det er te i den koster ca 50 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå