AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Har avtale om å treffe en mann i morgen, har sagt at jeg skal ta kontakt. Vært en del frem og tilbake her, plutselig føler jeg at det er som er "på" her. Det har gått mye begge veier, MEN han tar ikke kontakt nå i det hele tatt. Blir veldig usikker og får faktisk vondt av hele greien. Liker ikke å bare fordufte fra "avtaler" ( jeg vet jo ingenting om hva han tenker om det ) pleier ikke å være slik mot andre. Hvordan håndtere slike situasjoner på riktig måte, hvis jeg ikke stiller nå så får jeg jo aldri treffe han, men er genrellt skeptisk til menn da de er veldig "PÅ" -mens han er er litt annerledes.. Anonymous poster hash: bec58...e97
Sandie Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Vil du møte ham da,eller har du fått kalde føtter? Jeg ville nok gitt beskjed. Men så lenge det ikke er avtalt noe bestemt tid og sted er det jo ikke fare for at han møter opp og blir stående alene.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Vil egentlig møte han, men når det er blitt slik som dette (les over ) så får jeg faktisk vondt i magen.. Anonymous poster hash: bec58...e97
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Vil du møte ham da,eller har du fått kalde føtter? Jeg ville nok gitt beskjed. Men så lenge det ikke er avtalt noe bestemt tid og sted er det jo ikke fare for at han møter opp og blir stående alene. Nei, ingen sted og tidspunkt er avtalt ennå- aldri i livet om han hadde stått i kulden og ventet-slik er jeg ikke. Anonymous poster hash: bec58...e97
Sandie Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Vil egentlig møte han, men når det er blitt slik som dette (les over ) så får jeg faktisk vondt i magen.. Anonymous poster hash: bec58...e97 Kanskje han bare er sjenert og venter på at du skal ta kontakt? Hvis du mener det er nå eller aldri mtp å møtes,så ville jeg heller tatt sjansen og truffet ham nå enn å angre i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Kanskje han bare er sjenert og venter på at du skal ta kontakt? Hvis du mener det er nå eller aldri mtp å møtes,så ville jeg heller tatt sjansen og truffet ham nå enn å angre i ettertid. Nå har han tatt kontakt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… har ett helt feil syn på menn, en jeg møtte en gang dro ut snobben andre gangen eg møtte han uten videre, og stort sett har de vært ute etter kroppen min, blir redd av slike ting jeg… liker denne mannen litt, han er annerledes på en måte Anonymous poster hash: bec58...e97
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Jeg er veldig lite "på" hvis vi har avtalt at det er hun som skal ta initiativet. Vil jo ikke mase heller. Anonymous poster hash: 0f752...812 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg er veldig lite "på" hvis vi har avtalt at det er hun som skal ta initiativet. Vil jo ikke mase heller. Anonymous poster hash: 0f752...812 Slik jeg tenker og…. hjelp meg her noen.. Anonymous poster hash: bec58...e97
Sandie Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Nå har han tatt kontakt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… har ett helt feil syn på menn, en jeg møtte en gang dro ut snobben andre gangen eg møtte han uten videre, og stort sett har de vært ute etter kroppen min, blir redd av slike ting jeg… liker denne mannen litt, han er annerledes på en måte Anonymous poster hash: bec58...e97 Prøv å fristille deg fra negative opplevelser.Hvis ikke blir det fort en selvoppfyllende profeti. Siden han nå har tatt kontakt er han ihvertfall interessert.Hvis du liker han synes jeg du skal gi det en sjanse.Treff ham på et offentlig sted og kos deg på date.Tenk om han er drømmemannen da? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Prøv å fristille deg fra negative opplevelser.Hvis ikke blir det fort en selvoppfyllende profeti. Siden han nå har tatt kontakt er han ihvertfall interessert.Hvis du liker han synes jeg du skal gi det en sjanse.Treff ham på et offentlig sted og kos deg på date.Tenk om han er drømmemannen da? ok, det jeg trengte å høre- takk for det, skal bare tenke en times tid..får svare senere-det får han tåle;) Anonymous poster hash: bec58...e97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå