AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Har sett meg lei på de utallige forskjellige kaffikoppene vi har stående i skapet, og har lyst å bytte dem ut i en ny serie. Synes det er så greit å ønske seg til jul, men trenger et konkret merke/serie slik at vi ikke ender opp med x-antall ulike, slik som nå. Har veldig lyst på en serie som har forskjellige/ulike farger eller motiver (men at man ser at det er samme serie). Har vært inne på tanken om både pantone eller orla kiely da jeg synes desse er kjempefine, men synes formen er så kjedelig:/ Så er det noen her som har tips til en serie/merke? kan gjerne være litt opp i pris, da jeg ønsker meg enkeltvis hos folk til jul:) p.s. Ikke mummi;) Anonymous poster hash: 3b1af...3a5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Skal selvfølgelig være krus og ikke kris i overskriften Anonymous poster hash: 3b1af...3a5
Gjest Margit Spat Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg synes både Iittala Teema og Sagaform POP er serviseserier med fine krus eller kopper. De finnes i flere farger, og man kan likevel se at de hører sammen. Selv holder jeg en knapp på Iittala-serien, muligens fordi det gir mange muligheter til å supplere med andre deler, og til å f.eks kjøpe det aller meste i én farge, men variere med andre farger på enkelte deler. Innbiller meg at jeg kanskje ville blitt litt lei av Sagaform-serien, men jeg vet mange er veldig glad i den også. Edit: lenke Iittala: http://royaldesign.no/viewpattern.aspx?pat=492&kb=1&gclid=CP2Qo_-uh8ICFUsMcwodjZAAMQ#1 Lenke Sagaform: sagaform pop Endret 19. november 2014 av Margit Spat
lemon-aid Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg elsker serien til Greengate.. De er like selv om de er ulike :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå