Gå til innhold

Noen som har fått unnagjort noen julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt? Isåfall hva har dere kjøpt? :) Tenkte vi kunne ha en tråd der vi får litt tips.

Jeg fikk kjøpt noe i dag.

Pappa - Sengesett
Mamma og stefar - Sengesett

Anonymous poster hash: 6b700...1e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var ferdig med alle etter en laaaang bytur i går. Helt til jeg kom hjem, åpna bildøra og den ene posen gled ut og gikk i bakken i tusen knas... Det var en lyslykt.

Ellers har jeg kjøpt saustermos, ullundertøy type Aclima, litt bøker, smykker og dilldall til venner og turutstyr :)

Endret av Cershae
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har unnagjort noen gaver til venner i dag, av de som ikke skal koste en stor formue. Vi tok en "opprydning" av hvem som får smågaver i venneflokken for noen år siden, men det er fremdeles noen som gjenstår:

1. Venninne: julepynt fra Karen Blixens jul-serien (129 kr)

2. Venninne: samme som over

3. Kompis av ham, nyseparert og med behov for påfyll av kjøkkenutstyr: knivsett med to små kjøkkenkniver og en skreller (125 kr)

4: Vennepar: kjøleskapkaraffel fra Eva Solo (199 kr)

Alle disse er fra Kitch'n, som har en ganske god julekatalog i år. Jeg ser ikke bort fra at det blir flere julegaver derfra.

Skrevet

Jeg er stort sett ferdig^_^

Er ikke mye kreativt på meg, jeg gir alkohol, bøker og pyjamaser og slikt. Ungene får leker og gode ullklær.

Prøver alltid å gi ting som folk vil bli glad for, ting som kan brukes, men som ikke alltid husker på å kjøpe selv.

Jeg håper på ny pyjamas, sengesett og håndklær i presang^_^

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt bålvaffeljern og solcellelader til min bror og svigerinne. Ellers har jeg anskaffet tegnefilmer til barn, reisesminke til venninner, soppkurv og soppkniv med kost, en bok, og skal kjøpe flere reisetoalettsaker til familien. De jeg kjenner er et farende folk.

Anonymous poster hash: 7586c...ac9

Skrevet

Ja, fått gjort unna litt:

Svigermor: Vinglass.

Svigerfar: Diverse sportsutsyrt, ullsokker.

Mamma: En spesiell genser som hun har ønsket seg(ikke ferdig enda).

Bror: Et dyrt skjerf han har ønsket seg, og jeans.

Skrevet

Snart ferdig, mangler en "alto"-vase til mormor og morfar :) Hadde ikke på tilbords idag, kanskje jeg må på Kich'n eller noe. Samboeren fikser til alle vennene våre, det går i brettspill, gøyale t-skjorter og sokker fra e-bay og bokserier.

Kopierer lista fra mobilen:

Søster 2: to topper, spleiser med Søster 1

Mamma: termokopper fra menu, 6 stk, spleiser med Søstrene
Pappa: våpenskap, speilser med Søstrene og mamma
Søster 1: tennbrikkeboks, telysboks som hun ønsket seg.
Svoger 1: skjorte
Samboer: varmeteppe, han har revmatisme
Bestemor og bf: baylies, spleier med Søster 1
Svigermor: verktøyskrin
Svoger 2: rosendahl rødvinsglass
Svigerinne: lysestaker og lys
Naboer : salatskål fra hadeland
Svigerfar og fruen: penger til en god sak, flaske vin
Farmor: god sak, flaske vin
De 4 søskenbarna 10-15 år: brettspill, spleiser med Søster 1
Tante: Sminke
Fadderbarn: joggedress + gensre
Mormor&morfar: alto vase blank.
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har kjøpt skjerf, raggsokkegarn og strikkeoppskriftsbok til venninner.

Skrevet

Har begynt, ja.

Nevø: Lego Chima og fleecegenser og -bukse

Lillesøster: pastatallerkner i en serie hun samler på

Svoger: vinglass

Venninne: gavesett med duftlys og telysholder

Bestekompis #1: boks med forskjellige sluker og annet fiskeutstyr

Bestekompis #2: bok (En sjøens helt Gullgutten)

Årets problemer:

Gubben. Fikk iPad i fjor, aner ikke hva jeg skal finne på i år.

Foreldre. Tenker gavekort, men vet ikke hvilken butikk jeg skal satse på. Hagesenter, kanskje?

Skrevet

Blå trombone. Hvorfor ikke gi foreldre gavekort hos frisør? Håret vokser jo uansett

Skrevet

Etter flere mnder med lesing og googeling har jeg endelig kjøpt julegave til Pappaen (ja med stor P gitt;) ) min.

tata: kamera. Aldri gitt så dyr gave før og kommer nok ikke til å gjøre det igjen med trygd som inntekt. Har spart for å glede min Pappa med stor p dette året, etter årevis med støtte og økonomisk hjelp, og hjelp til alt mulig egentlig.

(syns det er en uting å være med å presse på det der med dyrere og dyrere julegaver. Derfor så nøye med å poengtere det er en en gang i livet greie.)

Anonymous poster hash: 2f805...ed4
  • Liker 2
Skrevet

Av sånne smågaver dere skal gi til folk vil jeg anbefale å gå på Kid og sjekke ut det dem har av lykter, lysestaker og telysholdere. De har utrolig mye fint til den billig penge :) Flotte telysholdere som er fine å gi bort i gave med en pose hjemmelagd godt ved siden av feks .)

Anonymous poster hash: 6788f...a01
Gjest one of us
Skrevet

Begynte allerede i september. :P Mangler bare to til så er jeg ferdig.

Skrevet

Men i svarte...!!

Jeg ble jo ferdig i fjor. Holder ikke det??

(Jula kommer for tidlig. Uansett. Hvert år.)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt:

-Sengetøy til min søster og tilkommende svoger

-Bok til en av mine søstre, vurderer å bestille en annen bok til min andre søster

-Lysestaker til venninne

-Vurderer å bestille bok til annen venninne

Kjøper kanskje sokker til min tilkommende svoger. Pappa skal få penger til støvsuger.

Skrevet

Har kjøpt en god del :-)

Mannen: hettegenser fra ungene som det står - best dad ever- på og risk brettspill. ( ikke ferdig med han)

Mamma: janus ullsett og "kunsten å høre hjerteslag" bok.

Papp: janus ullsett ( ikke ferdig)

Eldste datter: ny mobil, fault in ourstars film, divergent 2 boken og klær

Sønn: samsung tab( nettbrett), ninja turtles hettegenser, x men film og div. Klær

Yngste datter: monster High family, Anna barbie fra frost filmen, monster High film og div klær( får skøyter også)

Bestekompis: tshirt og ulltrøye

Nevø: storm bue

Nise: my little pony lekesett

Svigers: janus ullsett til begge to

Har også kjøpt glasskrukker til å ha brente mandler i til både mamma og de pluss svigers.

Skrevet

Ferdig med alle julegaver, unntatt to, og det er så deilig! :nisselue:

Orker ikke å ramse opp alt sammen, men det er 15 stk +/- (onkler med tanter som får sammen) som får gaver.
Nå gjenstår det egentlig bare å pakke inn :kalle:

Anonymous poster hash: 9e59b...6d5
Skrevet

Har kjøpt en klokke til kjæresten.
En Paulo Coehlo-planlegger til søster sammen med et fruktfat som hun ønsker seg.
Lysestaker og øredobber til mamma.
Mormor får ullundertøy, hun fryser så veldig lett.

Har planlagt å lage en stor pose med forskjellig godt til mine nærmeste venninner. Godteri, øredobber og gavekort, kanskje.

Pappa vet jeg ikke. Han er den vanskeligste å kjøpe til hvert eneste år :P Tror nok det blir en bok i en serie som gir ut en ny utgave hvert år, og kanskje noe smått til.

Anonymous poster hash: 44afe...dd7
Skrevet

Jeg er nesten ferdig. Mangler til en venninne som jeg skal lage julekurv til, men da vet jeg hva jeg skal kjøpe og hvor jeg får tak i det så det er ikke noe stress.

Skal også sende noe norsk sjokolade til noen amerikanske venner, men det er jo ikke verre enn å kjøpe noen sjokoladeplater, skrive et lite kort og drasse seg til postkontoret.

Min bror og svigersøster bor i USA, så for at de skal få gavene i tide må jeg være tidlig ute. Så da kjøpte jeg like så godt til de fleste andre på samme runde.

Skrevet

Jeg er nesten ferdig. Mangler til en venninne som jeg skal lage julekurv til, men da vet jeg hva jeg skal kjøpe og hvor jeg får tak i det så det er ikke noe stress.

Skal også sende noe norsk sjokolade til noen amerikanske venner, men det er jo ikke verre enn å kjøpe noen sjokoladeplater, skrive et lite kort og drasse seg til postkontoret.

Min bror og svigersøster bor i USA, så for at de skal få gavene i tide må jeg være tidlig ute. Så da kjøpte jeg like så godt til de fleste andre på samme runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...