Gjest Livmora Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hei! Jeg har slitt/sliter med eksem på armene, og har fått hvite pigmentflekker som er ganske sjenerende for meg. I vinter skal jeg i bryllup, og jeg gruer meg veldig til å gå i kortermet kjole, da jeg ikke finner noe jeg liker med lange ermer. Mitt spørsmål er da om det er noen som vet om noe som kan dekke til disse? Jeg har prøvd meg på vanlig fundation og consealer, men problemet er at flekker er tørre, og det blir verken pent eller helt tildekket. Har sett en video av Vichy Dermablend, hvor de dekker tatoveringer med produktene. Tror dere dette er noe som vil funke? Vil helst slippe å ha på meg jakke hele dagen, og dekke til den fine kjolen.. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Pigmentflekker er ansamling av pigment, altså brunfargestoff, i huden. Å få hvite pigmentflekker er desverre ikke mulig. Det du kan ha er enten hvite arr, evt. Pigmentosa - flekkvis mangel på pigment i huden. Du må akseptere kroppen din slik den er.....Anonymous poster hash: a7087...cc2
Gjest Livmora Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Pigmentflekker er ansamling av pigment, altså brunfargestoff, i huden. Å få hvite pigmentflekker er desverre ikke mulig. Det du kan ha er enten hvite arr, evt. Pigmentosa - flekkvis mangel på pigment i huden. Du må akseptere kroppen din slik den er.....Anonymous poster hash: a7087...cc2 Da har jeg missforstått. Vil si jeg har lyse flekker i huden da.
lemon-aid Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Hypopigmentering høres det ut som du har. Det er tap av pigment i huden.. Kanskje det høres rart ut, men mørk concealer/dekkstift ?
lemon-aid Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Ups, leste ikke spørsmålet ditt godt nok, jeg trodde det var i ansiktet. Dessverre er det sikkert vanskelig å dekke til med sminke ? Et fint sjal som matcher kjolen? Bolero? Eneste alternativet jeg kommer på..
Gjest Livmora Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Ups, leste ikke spørsmålet ditt godt nok, jeg trodde det var i ansiktet. Dessverre er det sikkert vanskelig å dekke til med sminke ? Et fint sjal som matcher kjolen? Bolero? Eneste alternativet jeg kommer på.. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå