kristisi Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hei:) Jeg trenger sårt hjelp til å finne tilbehør til min kjole jeg skal ha på årets julebord; jakke, strømper, smykker osv:) Kjolen er en sort blondekjole som går til midt på lårene; http://www.hm.com/no/product/51863?article=51863-A#article=51863-A. Har samme figur som modellen, men litt lengre hår. Kom også gjerne med innspill ang hårfrisyre og makeup. Når det kommer til farger foretrekker jeg nude/naturlig, men alle tips tas imot med takk!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg sliter maks med tilbehøret selv, men ville bare si at jeg syns det var en kjempefin kjole :-) Håper du får noen gode tips, og et knallbra julebord!Anonymous poster hash: 3bc1c...630
kristisi Skrevet 19. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg sliter maks med tilbehøret selv, men ville bare si at jeg syns det var en kjempefin kjole :-) Håper du får noen gode tips, og et knallbra julebord!Anonymous poster hash: 3bc1c...630 Tusen takk:)) jeg er veldig fornøyd selv, men det er liksom det å skal finne prikken over i'en. godt å høre at jeg ikke er alene om å klø meg i hode iforhold til hva man skal bruke til;P Takk og det samme til deg!
Djungelvrål Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Finn noen svære øredobber, er veldig fornøyd med disse: http://www.bubbleroom.no/nn/accessoirer/dame/make-way/smykker-klokker/yoara-earrings-s%C3%B8lv Og kjør på med noen lekre og høye pumps. Krøll håret, tupèr det litt og sett det opp i løse lokker. Se på youtube, masse videoer der om oppsett av hår. Lakk gjerne neglene i en mørk rød eller mørk lilla farge og ikke ha på mer smykker. Øredobbene er så store at de holder. Sett på punktvipper, disse har stor effekt og gir den rette partylooken på øynene. Finn en clucth veske i en kontrastfarge f.eks rød eller grønn for å bryte litt med det sorte.
Gjest mainbitch Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Åh, kjolen var kjempefin! Kjør på med høye pumps!
kristisi Skrevet 19. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2014 Supere tips! Da stiller jeg i pumps, krøller i håret og må nå legge meg på jakt etter en stilig clutch (har såklart bare sorte:P). Hva tenker dere om strømpebukse? blir matt 100 den for mørkt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå