'Lilly' Skrevet 22. juli 2004 #1 Del Skrevet 22. juli 2004 Vi har denne mnd startet prøvingen veldig tidlig, og "prøver" hver dag. Kommer til å fortsette nesten hele måneden. Hvordan er det med dere andre? Tar dere el-tester. Prøver dere kun noen få dager rundt eggløsning? Altså, når og hvor ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. juli 2004 #2 Del Skrevet 22. juli 2004 Vi er i pp2 nå.Vi elsket som vi pleide før,men mye rundt el.Har ikke kjøpt el-test nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 23. juli 2004 #3 Del Skrevet 23. juli 2004 Vi prøvde ganske lenge før vi lyktes. I begynnelsen drev vi bare på som vanlig, men etter hvert som tiden gikk begynte vi med eggløsningstester, for vi ble ganske slitne av å hekke som gale i lange perioder av gangen. Sædkvaliteten blir ikke så god heller hvis man gjør det hver dag eller flere ganger daglig... Tror nok el-testene reddet sexlivet vårt fra å bli en ren formeringsvirksomhet! Det fine med el-tester er også at når du da en gang faktisk lykkes og blir gravid, har du ganske god snøring på når befruktningen har funnet sted sånn at du kan regne ut terminen nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. juli 2004 #4 Del Skrevet 23. juli 2004 Vi var veldig ivrige forrige pp, det ble hver dag i nesten to uker, og så ble vi litt lei. For det ble så krampeaktig en stund... Har ikke tempet eller brukt eggløsningstester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget nå... Skrevet 23. juli 2004 #5 Del Skrevet 23. juli 2004 Vi har vel i grunn fortsatt i vanlig "rytme" etter at jeg sluttet på pillen. Men vi har gjort en ekstra innsats rundt det vi tror kan være eggløsning (pga. symptomer, tid etc), uten at det så langt har gitt noe særlig resultat. Jeg har ganske lange og og ikke helt regelmessige sykluser så det er ikke så lett å vite om man treffer eggløsningen akkurat. Dessuten har jeg "mensmurringer" og andre eggløsnings-symptomer i både tide og utide gjennom hele syklusen. Denn pp har vi hatt sex annenhver dag i 1 1/2 uke rundt den perioden det tidsmessig er mest sannsynlig at eggløsning vil finne sted (midt i den perioden nå så i kveld må vi til pers igjen ). Symptomene mine kan jeg jo ikke stole på for de kommer jo og går til de merkeligste tider Om det ikke klaffer denne pp, blir det EL-tester neste pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. juli 2004 #6 Del Skrevet 23. juli 2004 Denne pp ble det krampaktig prøving i to uker, men det kommer ikke til å fortsett!e! Ble litt for mekanisk! Hvis vi ikke lykkes denne gangen, kommer jeg til å prøve EL tester neste pp, bare for å se om EL er da jeg tror den er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. juli 2004 #7 Del Skrevet 23. juli 2004 Som gale rundt eggløsningen ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juli 2004 #8 Del Skrevet 23. juli 2004 Nå er vi i PP 16. Etter alle disse PPene uten resultat og med vissheten om at vi vil trenge hjelp pga dårlig sædkvalitet, har vi nå gitt oss helt med stresseprøvingen som vi har hatt før. Spesielt jeg har vært opphengt i syklusdager og blabla, selv om vi da vi begynte prøvingen var enige om å ta det helt med ro ikke stresse. Det er ikke vits i, det bare ødelegger.. Så etter mye stresseprøving en god stund, er vi nå tilbake til utgangspunktet: Vi lar lysten styre sexlivet, ikke prøvingen og ønsket om å få barn. Vi har uansett ofte nok sex til at det skulle blitt resultater Vi vet vi trenger hjelp, så vi trenger ikke stresse. Vår filosofi er å bare ha det godt sammen når vi ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå