Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette og vet om det virker :)

http://www.apotek1.no/produkter/john-frieda-frizz-ease-3-day-straight-100ml-923043p

Vis ikke er det noen som har råd til hvordan jeg kan holde håret rett (bruker rettetang) , og at frisyren er som før jeg gikk. Har veldig problemer med at håret blir fort frizzy/brusete.

Har til vanlig veldig tjukt hår med litt bølger i, som til vanlig er frizzy.

Vær så snill å kom med råd om du har noen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brasilian frizz out, men det er dyrt

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte denne for to uker siden faktisk :)

Den tynger håret mitt veldig, men funker ganske bra. Jeg kan ikke gå mer enn to dager før jeg må vaske håret, men den holder håret mitt rett i to dager, uten frizz.

Mitt hår er tynt og blir fort brukere til vanlig.

Men den er drøy i bruk, føler jeg må spraye mange ganger før jeg får nok i håret. Har hår til rett under kragebenet.

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Har prøvd den, men for mitt vedkommende var det penger slengt rett ut av vinduet. Man skal spraye håret fuktig med denne sprayen, og så glatte det. På grunn av dampen som oppstår, var det som om jeg hadde skoldet hodebunnen. I tillegg luktet det av og til brent hår.

Håret ble riktignok slett, men ikke glatt slik som det vanligvis pleier. Når jeg dro fingrene gjennom, kjentes håret ut som finkornet sandpapir. Etter to dager begynte krøllene i nakken å vise seg igjen - med andre ord holdt ikke produktet det det skulle.

Flaska gikk rett i søpla. Og jeg sverger til å heller føne håret glatt med relativ kald luft evt. med en stor rundbørste med naturfiber, og så glatte det normalt sammen med en fintagget kam. Dèt holder håret mitt glatt, mykt, og slett i fem dager.

Skrevet (endret)

Har prøvd den, men for mitt vedkommende var det penger slengt rett ut av vinduet. Man skal spraye håret fuktig med denne sprayen, og så glatte det. På grunn av dampen som oppstår, var det som om jeg hadde skoldet hodebunnen. I tillegg luktet det av og til brent hår.

Håret ble riktignok slett, men ikke glatt slik som det vanligvis pleier. Når jeg dro fingrene gjennom, kjentes håret ut som finkornet sandpapir. Etter to dager begynte krøllene i nakken å vise seg igjen - med andre ord holdt ikke produktet det det skulle.

Flaska gikk rett i søpla. Og jeg sverger til å heller føne håret glatt med relativ kald luft evt. med en stor rundbørste med naturfiber, og så glatte det normalt sammen med en fintagget kam. Dèt holder håret mitt glatt, mykt, og slett i fem dager.

Du har gjort det feil. På flaska står det at man skal spraye i vått hår, og føne håret tørt for deretter å gå over med glattetang om det trengs.

Endret av Kira-delta
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av Kira-delta
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Du har gjort det feil. På flaska står det at man skal spraye i vått hår, og føne håret tørt for deretter å gå over med glattetang om det trengs.

Aha! Jeg kjøpte flaska i Tyskland, så det kan være at det har vært en trykkfeil/slurv med oversettelsen. Jeg har også lært at håret skal være tørt når det glattes, så det at håret skulle sprayes fuktig og så glattes, fikk meg til å stusse (dèt og en lettere forbrent hodebunn er grunnen til at jeg husker produktet).

Da brent barn som kjent skyr ilden, har jeg gjort en stor omvei om dette produktet siden.

Skrevet

Aha! Jeg kjøpte flaska i Tyskland, så det kan være at det har vært en trykkfeil/slurv med oversettelsen. Jeg har også lært at håret skal være tørt når det glattes, så det at håret skulle sprayes fuktig og så glattes, fikk meg til å stusse (dèt og en lettere forbrent hodebunn er grunnen til at jeg husker produktet).

Da brent barn som kjent skyr ilden, har jeg gjort en stor omvei om dette produktet siden.

Haha æsj sånn kan det gå. Står faktisk dette på flaska "spray throughout DAMP or WET hair, not dry hair" med understrek under "not dry hair" og capslock på damp og wet :P

Så du fikk nok oppleve det som ikke skal skje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...