AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Litt inspirert fra bloggen "norske hemmeligheter". Har du noen hemmeligheter? Vær anonym om du ønsker det Jeg vil helst ikke at det skal bli noe kjefting på hverandre, eller noen krangling fra "bedrevitende". Dette kan nok fort bli en liten klagetråd også Jeg synes i hvert fall det er deilig å få ut et par problemer innimellom, selv om det kun er på trykk. Mine: - Jeg hater jobben min, men elsker kollegaene mine. - Jeg tenker på økonomien hele tiden, og er livredd for å komme i en gjeldskrise. - Jeg har eksamen neste uke, og har fortsatt ikke begynt å lese. - Jeg har en samboer, men har mistet nesten alle vennene mine. Anonymous poster hash: faed6...043 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg har mange numre lagret på mobilen min. Tidligere medelever, kollegaer, lærere osv. På en lærer står det "NN(skolen) Jævla NN". Jeg må ha numrene lagret så lenge jeg har mitt nåværende telefonnummer i tilfelle noen av de jeg hater plutselig skulle ringe. Anonymous poster hash: 32370...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg tør ikke fortelle som anonym en gang. VET at de perfekte KG-damene kommer til å kjefte og rette pekefingre at tråden blir ødelagt. Men for at ikke jeg skal ødelegge, må jeg vel komme med noe i samme sleng. Hmmmm... Noe man ikke får kjeft for... Jeg synes venninna mi er for bitchy mot menn, men tier om det. Teller det? Anonymous poster hash: d1282...fbb
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg tør ikke fortelle som anonym en gang. VET at de perfekte KG-damene kommer til å kjefte og rette pekefingre at tråden blir ødelagt. Men for at ikke jeg skal ødelegge, må jeg vel komme med noe i samme sleng. Hmmmm... Noe man ikke får kjeft for... Jeg synes venninna mi er for bitchy mot menn, men tier om det. Teller det? Anonymous poster hash: d1282...fbb Hehe, alt teller selvsagt håper ikke det kommer kjeftesmeller inn her. Jeg har forresten en til! Jeg har folk lagret på tlf som jeg ikke liker, som jeg kaller "ikke ta1", "ikke ta2". Tror jeg har 5 stk av de på tlf. Anonymous poster hash: faed6...043
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Jeg elsker søndager, for da kommer det ikke regninger i posten... Anonymous poster hash: 8c642...554 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Hehe, alt teller selvsagt håper ikke det kommer kjeftesmeller inn her. Jeg har forresten en til! Jeg har folk lagret på tlf som jeg ikke liker, som jeg kaller "ikke ta1", "ikke ta2". Tror jeg har 5 stk av de på tlf. Anonymous poster hash: faed6...043 Godt jeg ikke er den eneste (jeg er AB#2 over her) som gjør slik med telefonnumre! Anonymous poster hash: 32370...a8c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Jeg tør ikke fortelle som anonym en gang. VET at de perfekte KG-damene kommer til å kjefte og rette pekefingre at tråden blir ødelagt. Men for at ikke jeg skal ødelegge, må jeg vel komme med noe i samme sleng. Hmmmm... Noe man ikke får kjeft for... Jeg synes venninna mi er for bitchy mot menn, men tier om det. Teller det? Anonymous poster hash: d1282...fbb Fortell fortell! Jeg vurderer kundene og håper at det som skal veies blir dyrt eller koster lite, alt etter om jeg har et godt inntrykk av personen. Men jeg legger aldri til ekstra vekt sånn at det skal bli dyrere! Andre som gjør det samme? Anonymous poster hash: 32370...a8c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Godt jeg ikke er den eneste (jeg er AB#2 over her) som gjør slik med telefonnumre! Anonymous poster hash: 32370...a8c Ja, og det er sikkert enda flere også Anonymous poster hash: faed6...043
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Min hemmelighet er hemmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå