Eføya Skrevet 26. juni 2002 #1 Skrevet 26. juni 2002 Hei! Har bestilt time til selvbrunings behandling i morgen (2 dager før bryllupet). Hadde time der forige uke og følte at jeg fikk fin farge, uten at den ble gul. Men da jeg hentet kjolen i dag sa hun i butikken at selvbruningskrem kan farge av selv etter noen dager! Stemmer dette? Jeg kan ikke si jeg la merke til det i forrige uke, men ikke hadde jeg på meg hvite klær og ikke svettet jeg (noe som skulle gjøre det verre.) Noen som vet om dette stemmer? Taknemlig for svar!!!!
Gjest Lea Skrevet 26. juni 2002 #2 Skrevet 26. juni 2002 Det kan farge av. Men jeg tror ikke at det farger av etter 2 dager. Kommer litt an på kremen som blir brukt tror jeg. Hvis du tar en lett peeling dagen før tror jeg ikke at det skal være fare for at den farger av på kjolen. Ikke skrubb mye eller hardt, bare så de øverste hudcellene faller av. Tror ikke at du mister for mye av fargen av dette. Spør for sikkerhetsskyld der du tar behandlingen. De har sikkert gode råd. Spør om fargen forvinnen ved lett peeling så er du sikker!!!
Angelina Skrevet 26. juni 2002 #3 Skrevet 26. juni 2002 Har aldri merket noe til at det er et problem med svette, men har sett enkelte ganger på innsiden av kraver på skjorter f.eks. at det kan sette seg en svak brunfarge. Har ikke hatt tilfeller hvor dette har smittet så mye av at det kommer gjennom klärne, det er alltid på sömmer og slikt på innsiden, der det kommer i mest kontakt med huden. Kommer sikkert litt an på type selvbruningskrem, og hvordan det er gjort. Spör på hudpleiesalongen når du går dit, så får du sikkert et fornuftig svar. De har sikkert andre erfaringer med produktet de bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå