Gjest Haaploes Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg vurderer å pimpe opp neglene litt til julebord på fredag. Kom over sequin manicure fra Ciaté og lurer på om noen har erfaringer med hvor godt den sitter? Tenker å legge glitteret bare helt ytterst sånn at det blir nærmest som en fransk manikyr.
anybody Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Ja, den sitter veldig godt, så godt at neglene ser veldig stygge ut når man har fått den av. Den er veldig pen da
BritneyBitch Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Mulig jeg er ekstremt dårlig til å legge sånn, men jeg syns det er et helvete å ha på sånn. Neglene hekter seg i absolutt alt, så du bør ikke ha på tynne strømpebukser, for da er de nok raknet etter første dobesøk.
Djungelvrål Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Du kan ta en vanlig glitterneglelakk og legge helt ytterst også. Legg gjerne to lag og vent en stund mellom hvert lag, legg top coat over. Det er veldi fint med f.eks mørkeblå negler med gull glitter lakk enten på tuppen eller i bunnen av neglen.
Djungelvrål Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Jeg vurderer å pimpe opp neglene litt til julebord på fredag. Kom over sequin manicure fra Ciaté og lurer på om noen har erfaringer med hvor godt den sitter? Tenker å legge glitteret bare helt ytterst sånn at det blir nærmest som en fransk manikyr. Hvor får man tak i glitter og den festelakken?
Gjest Haaploes Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Ja, den sitter veldig godt, så godt at neglene ser veldig stygge ut når man har fått den av. Den er veldig pen da Du hadde ikke glitter i hele fjeset? Det er nemlig min store skrekk. Haha. Var den vanskelig å legge første gang? Hvor lenge før jeg begynner å kle på meg bør jeg legge den? Eller er klær først, deretter neglelakk veien å gå? Jeg HAR lagt neglelakk før, altså, det virker bare ikke sånn Hvor får man tak i glitter og den festelakken? Jeg kjøpte den for nesten ingenting på salg hos Nelly :-)
Djungelvrål Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Man tar på lakk, dypper i glitter og tar på lakk igjen?? Ser for meg at det er en strømpebuksedreper da.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg bruker ofte løst glitter for å lage design på neglene mine, da presser jeg glitteret godt ned og legger ekstra lag med topplakk. Sånn slipper jeg at de riper opp strømpebukser og slikt, går alltid i skjørt så det er svært viktig for meg For å fjerne lakken lettere kan du bruke foliemetoden. Anonymous poster hash: 39f46...7f3
Gjest mainbitch Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Neglene hekter seg i absolutt alt !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå