Gå til innhold

Tiltak under AAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske nylig fått plass i et nytt tiltak under AAP, og i en god periode lagde jeg og saksbehandleren min en aktivitetsplan der det stod at jeg skulle forsøke å være i tiltak 50%. Nå har jeg en dårligere periode mtp. sykdommene og føler ikke at jeg takler såpass mye (har ikke kunnet jobbe på lenge og er vel litt for optimistisk i blant), men når jeg snakket med henne på telefonen sa hun at kravene for AAP er strenge og at man må være i minst 50% tiltak. Det er en ny saksbehandler ettersom jeg har flyttet, men har ikke hørt akkurat det fra tidligere saksbehandler, så vil gjerne forsikre meg om at det er riktig.

Er det noen som vet om det stemmer? Det kan vel ikke det, ettersom kravet for å få innvilget AAP er at man er minst 50% ufør? Noe jeg har vært, og fortsett er i dårlige perioder...

Anonymous poster hash: acfad...34e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktivitetsplanen kan bestå av 100% hvile

Anonymous poster hash: e8c36...5ac

Skrevet

Bare tull. Jeg er gravid og under aap. Jeg måtte på et tiltak for avklaring, sånn 1 time annen hver dag omtrent, og var borte bare to ganger. Det gikk kjempe greit, men tiltaket for meg var helt bortkastet. Så er du under utredning så skal ikke det ha noe å si.

Anonymous poster hash: 10647...640
Skrevet (endret)

Jeg får aap og min plan består kun av rehabilitering, og jeg velger selv hvor mye og ofte jeg vil trene.

Endret av StarBar
Skrevet

min akt.plan består av 13 timer arb.praksis i uka, pluss behandling. men det skal prøves å få færre timer på. så det stemmer nok ikke.

Anonymous poster hash: a2bbb...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...