AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Vi hang litt sammen i sommerferien, men kjenner hverandre ikke så godt. Definitivt en tiltrekning tilstedet, men han var fast bestemt på å ikke inngå noe forhold. Dette ble nevnt i starten da jeg spurte han. Tenkte, ok, han kjenner meg ikke så godt, så jeg valgte å overse det og tenkte han kanskje kunne endre mening etterhvert. Vi hang sammen, det var gøy og alt det der. Kysset, klemte og strøk litt. Men så mot slutten, ditchet han meg, men sa han ville møte meg. Jeg ble ganske snurt for det, fordi handlingene sa noe annet. Så sendte jeg han en følelsesladd melding, pg han beklaget veldig for oppførselen sin, men var mye opptatt, men at han gjerne ville se meg igjen når han kommer neste gang. Så etter mye frem og tilbake, var jeg teit tilbake, og ditchet han. VEt ikke om han ble sur for det, men jeg fikk ingen svar i hvert fall. Så… etter flere uker uten kontakt, kontakter han meg plutselig og spør om jeg har det bra. Hva i all verden skal det bety? Tenker han på meg, savner meg, har dårlig samvittighet for hvordan han behandlet meg? Fikk i h vert fall aldri svar tilbake, jeg.. Han er den litt umodne typen når det gjelder forhold, jenter og slikt, men veldig reflektert og smart. Og han er den typen som sier ikke så mye over nett og sms. Man må rett og slett sparke han i ræva hvis det skal skje noe innimellom. Litt tafatt, men kompiser sier han er slik av natur. Og jeg har sagt til meg selv at jeg ikke får lov til å sende han flere meldinger før neste sommer når han er hjemme igjen… Men jeg er på nippet til å gjøre det! HJELP meg med å avstå dette! Vær så snill. Har mast mye nok på han. Og heldigvis har han tatt det meget pent, men fortsatt! Vi begge er 20 år gamle. Anonymous poster hash: f78c2...c97
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg tror du skal tro ham når han sier han ikke vil ha noe forhold. Det kan hende han endrer mening neste sommer, men jeg ville bare holdt kontakten sporadisk,ikke mer enn det,f.eks.via fbook. Anonymous poster hash: 15ef5...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg tror du skal tro ham når han sier han ikke vil ha noe forhold. Det kan hende han endrer mening neste sommer, men jeg ville bare holdt kontakten sporadisk,ikke mer enn det,f.eks.via fbook. Anonymous poster hash: 15ef5...0c7 TRor han 100%, jeg! Prøver å ikke få han til å endre mening på det. Bare håper han endrer mening etter hvert som han blir bedre kjent med meg. Dessuten veldig feil tidspunkt da han studerer langt borte i noen år til! Vi kommer nok til å holde kontakten i ny og ned samt. i sommerferier når han er hjemme. Anonymous poster hash: f78c2...c97
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Flere innspill om hvorfor han oppfører seg slik mot meg? Det med meldingen og slikt… blir veldig forvirret. Anonymous poster hash: f78c2...c97
Sofia123 Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Han oppfører seg slik fordi han er 20 år og umoden. Samtidig gjør ikke du det lett for deg selv. Han har vært ærlig og sagt han ikke vil noe mer. Hvorfor vil du ikke tro på han? Du ødelegger bare for deg selv med å innbille deg at han mener det motsatte av det han sier eller at han kan endre mening hvis han blir bedre kjent med deg. Tro på det han sier til deg! Gå videre. Glem han. Endrer han mening en dag får han si det. Nå må du gå utifra det han har sagt og det er at han ikke vil ha noe forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Vi hang litt sammen i sommerferien, men kjenner hverandre ikke så godt. Definitivt en tiltrekning tilstedet, men han var fast bestemt på å ikke inngå noe forhold. Dette ble nevnt i starten da jeg spurte han. Anonymous poster hash: f78c2...c97 End of story. Anonymous poster hash: ad644...3ed
OppNedPåAlt Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 End of story. Anonymous poster hash: ad644...3ed Enig. TS, la det dere hadde være en koselig ferieflørt, ferdig med det.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Lykke til videre i livet. Anonymous poster hash: d8bba...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå