Gjest Gemini7 Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg har stort sett grei hud i ansiktet men på mindre områder har jeg litt arr etter kviser, under kinnben/hake. I tillegg merker jeg at huden er blitt "grøvre" enn da jeg var yngre. har egentlig litt sart og tørr hud, men har fått litt mer porer og mindre glatt hud i deler av ansiktet osv. Altså ingen store hudproblemer men av forfengelighet er jeg likevel nysgjerrig på om det finnes behandlinger tiltenkt å gjøre huden glattere og penere uten at det er stort behov, som store og skjemmende kvisearr. Spørsmålene er; hva slags behandling har du prøvd? Hvordan virker den? Var det dyrt? Var det vondt? Langvarig? og hvordan ble resultatet? hva kan anbefales...?
lemon-aid Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg har prøvd laserbehandling og krystallsliping/mikrodermabrasjon. Ville anbefalt sistnevnte, da det er mindre kostbart, og gir også gode resultater. Laserbehandling er dyrt, men verdt det.. Dette var for dype kvisearr.
Gjest Gemini7 Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg har prøvd laserbehandling og krystallsliping/mikrodermabrasjon. Ville anbefalt sistnevnte, da det er mindre kostbart, og gir også gode resultater. Laserbehandling er dyrt, men verdt det.. Dette var for dype kvisearr. Takk for svar!! Og hvordan virker det? sliping med et slikt "hode"? Vondt? Holder 1 behandling? Skal google litt altså, men tar i mot all info du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå