emilia12 Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 På soverommet har jeg en hvit "langhåret" matte. Nå når jeg skulle vaske så jeg att den også kunne trengt rengjøring. Har flekkfjerner og vaskeprodukter jeg kjøpte til å bruke på en stoffsofa. Kan det brukes? Eller har noen andre gode tips?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Kan du ikke putte den i vaskemaskinen, da? Eller levere den inn til et tepperensefirma. du skriver ikke noe om materiale eller størrelse.......Anonymous poster hash: 04050...da8
emilia12 Skrevet 19. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2014 Kan du ikke putte den i vaskemaskinen, da? Eller levere den inn til et tepperensefirma. du skriver ikke noe om materiale eller størrelse.......Anonymous poster hash: 04050...da8 Desverre vet jeg ikke hva den er laget av. Den er stor. Hadde den tidligere under stuebordet. Hadde levert den inn på rens om jeg ikke bodde langt bort i gokk og måtte kjøre 2 timer for å levere på rens. Så hadde håpet å kunne gjøre det hjemme
kalinka85 Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Strø vaskepulver over den og skyll den i badekaret eller dusjen. La det renne av i i dusjen /badekaret til det ikke renner mer. Deretter henger du det på et stativ, over to stoler eller over et rekkverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå