Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg starter en tråd for dette, men jeg er desperat. Jeg må kunne sette hengende innrykk i litteraturlisten i en oppgave, men får det ikke til. Da det går over to linjer skal det være hengende innrykk på andre linje, men jeg får bare til å sette innrykk for alt. Har prøvd flere måter, men fungerer ikke.

Hjelp? :( Har Word for Mac.

Anonymous poster hash: 88a99...599
Skrevet

Beklager at jeg starter en tråd for dette, men jeg er desperat. Jeg må kunne sette hengende innrykk i litteraturlisten i en oppgave, men får det ikke til. Da det går over to linjer skal det være hengende innrykk på andre linje, men jeg får bare til å sette innrykk for alt. Har prøvd flere måter, men fungerer ikke.

Hjelp? :( Har Word for Mac.

Heihei! frykt ikke, dette skal vi få ordnet!Hmmm jeg er usikker på om jeg forstår, men kan ta bildet av hva du ønsker å oppnå, eventuellt vise til en nettside eller dokument der de har klart å få dette til? så skal jeg hjelpe deg bare jeg forstår hva du vil ha først :)

Skrevet

Du markerer teksten og trykker på avsnittsrubrikken og velger hengende på valget for innrykk. Da skal det går til. Men dette er på "vanlig" word da, kanskje det er dette du har forsøkt?

Anonymous poster hash: 632b2...688
Skrevet

Heihei! frykt ikke, dette skal vi få ordnet!Hmmm jeg er usikker på om jeg forstår, men kan ta bildet av hva du ønsker å oppnå, eventuellt vise til en nettside eller dokument der de har klart å få dette til? så skal jeg hjelpe deg bare jeg forstår hva du vil ha først :)

Tusen takk! Plutselig fant jeg ut av det og fikk det ferdig. Jeg kan sverge at knappen jeg fant ikke var der før jeg fant den siste gangen. Men takk for et hjelpende svar, det var snilt å hjelpe en stresset student!

Du markerer teksten og trykker på avsnittsrubrikken og velger hengende på valget for innrykk. Da skal det går til. Men dette er på "vanlig" word da, kanskje det er dette du har forsøkt?

Anonymous poster hash: 632b2...688

Forsøkte det ene og andre flere ganger, men endelig fant jeg en grå liten blank knapp, som det ikke sto noe i før jeg trykket på den. Takk for hjelp!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...