Gå til innhold

Denne kjolen på julebord, for sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner egentlig med at denne kjolen vil bli slaktet, for etter at jeg begynte å lese her, har jeg skjønt at julebordkjoler helst skal gå under knærne, ikke ha utringninger eller være tettsittende. Og for Guds skyld ikke flere av de tre!

Men her er den altså

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/rebecca-stella-for-nelly-1407/emballished-dress-140757-26/

Den går lenger ned på låret hos meg, har ikke så lange ben som modellen. Og ikke like dyp utringning siden jeg har dratt stoffet ved puppene nærmere hverandre. Er forresten 20 år, hvis det har noe å si.

Anonymous poster hash: 8cb1f...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en nattkjole...

Anonymous poster hash: e2cad...312
  • Liker 15
Skrevet

Minner meg om en underkjole .

Anonymous poster hash: aa1a3...39a
  • Liker 7
Skrevet

Hvilket type julebord skal du på da?

Den er helt perfekt hvis du skal på julebord med venninner eller medstudenter, men hadde tenkt litt annerledes hvis det er et familiejulebord eller et julebord med jobben

• Liker 4
Skrevet

Helt grei den.

Anonymous poster hash: 21564...975
Skrevet

Hvilket type julebord skal du på da?

Den er helt perfekt hvis du skal på julebord med venninner eller medstudenter, men hadde tenkt litt annerledes hvis det er et familiejulebord eller et julebord med jobben

Enig i denne. Helt ok for en kveld med jentene på byen, men syns den ellers så "billig" ut. Tettsittende korte kjoler er ofte veldig bra, så ingenting å uroe seg for TS ;)

• Liker 1
Skrevet

Ikke vis BÅDE pupp og ben; en bør velge bare en av dem. Blir fort litt billig ellers...

Skrevet

Som sagt over, hadde jeg kanskje ikke valgt denne til et julebord med jobben. Men hvis det er med venner eller noe, så går det sikkert greit. På julebord med jobben kan du sikkert ha en sort blazer over og mørke strømper, så blir det litt mer tildekket

• Liker 1
Skrevet

Ikke vis BÅDE pupp og ben; en bør velge bare en av dem. Blir fort litt billig ellers...

OG rygg

Anonymous poster hash: a7e89...0f0

• Liker 3
Skrevet

OG rygg

Anonymous poster hash: a7e89...0f0

Glemte rygg. Men ja, helt klart!

Skrevet

Håper du ikke har store pupper, mine hadde veltet ut av denne, og jeg hadde sett veldig horete ut.

Anonymous poster hash: 4703b...67e
  • Liker 2
Skrevet

synes den var fin jeg :) passende for en 20-åring. Men jeg synes du skal gå med sorte strømper, sorte sko også kombinere med en litt blazer, og noen smykker. Da blir den absolutt flattrende uten å være for "naken" :)

Anonymous poster hash: c957c...15c
  • Liker 1
Skrevet

synes den var fin jeg :) passende for en 20-åring. Men jeg synes du skal gå med sorte strømper, sorte sko også kombinere med en litt blazer, og noen smykker. Da blir den absolutt flattrende uten å være for "naken" :)

Anonymous poster hash: c957c...15c

Helt enig! Da blir den mindre tacky og mer sexy.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt blandede følelser. Det ikke alle som ville kledd kjolen, og jeg synes ikke den så bra ut på modellen. Kroppen hennes passer kjolen veldig godt. Det er derimot et ordtak som sier at money can't buy class - og jeg føler at det kreves en viss naturlig eleganse, som er svært sjelden, om man skal bruke kjolen uten å se tacky ut. Solbrun hud, beachwaves og løshår, kombinert med ihjelbleket hår og tacky pumps får kjolen til å virke litt harry. Men jeg tror kvinner med en stil som Keira Knightley, Eva Green, Bianca Balti eller Emma Watson hadde klart å få kjolen til å se pen ut - de kan gå i nærmest hva som helst, uten å se vulgær ut.

Jeg tror den hadde sett bedre ut på en modell med lysere hudtoner, en mer klassisk hårstyling (ala Lana del Rey), klassisk sminke - gjerne ikke så veldig overdrevent og enklere sko. Modellen er en typisk "babe", med California-krøller, og siden kjolen i seg selv er utfordrende, må man tone ned resten av looken. Gråtonen vet jeg ikke om jeg liker, men jeg er svak for blonder. Jeg tror faktisk jeg ville ha kjøpt den. Kjolen forutsetter små bryster - både av praktiske årsaker, men også på grunn av vulgaritet. Men det viktigste er at du føler deg fin i kjolen - det er jo du som skal gå i den, og om du bruker en kjole du ikke føler deg fin i, kommer det til å dominere deg hele kvelden. Om du liker den, kjør på!

Anonymous poster hash: 22cec...fe7
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du er veldig ung, lav og tynn uten pupper, så kanskje til et venninnejulebord...

Skrevet

Nei, denne synes jeg er nydelig! Tenker ikke trash når jeg ser denne :) Den er classy sexy.

Jeg tror ikke denne kjolen ville sett bra ut på overvektige, da den gjerne blir mer "vulgær". Men har du en slank kropp, vil den se veldig classy ut.

Gå for den, du!

Skrevet

Jeg synes ikke den er sexy i det hele tatt, kun vulgær.

Anonymous poster hash: 51791...8ef
  • Liker 2
Skrevet

jeg syns den er trashy og passer seg kanskje mest med en hjemmedate som du håper kommer til å ende veeeldig godt.(sex.), eventuelt syden-pysjamas. stoffet er så merkelig og det minner meg også litt om pysjamas på en måte? Tror jeg faktisk har en sånn pysjamas, kan være at det er derfor jeg syns det..

Mener ikke å være frekk altså. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, denne synes jeg er nydelig! Tenker ikke trash når jeg ser denne :) Den er classy sexy.

Jeg tror ikke denne kjolen ville sett bra ut på overvektige, da den gjerne blir mer "vulgær". Men har du en slank kropp, vil den se veldig classy ut.

Gå for den, du!

Den kjolen er langt fra classy for å si det på den måten. Den kan unngå å se trashy ut dersom TS tar en jakke over, ikke har på seg den beste push-up bhn, samt har strømper i 100 denier.

Skrevet

Eg synes det vart for mykje når kjolen ikkje nådde midt på låret eingang, og i tillegg var det stor utringning og mykje rygg.. Er sjølv 22 år, men hadde ikkje ville gått i den på julebord. Spesielt ikkje viss det er på julebord med jobben eller min samboers jobb. Velg enten åpen rygg, utringing eller rompekort kjole.. Ikkje alt på ein gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...