missfidget Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Har ikke fant så voldsomt mye fine vesker denne sommeren, men nå er det vel "slutt" (selv om det ikke begynt heller ) Har lyst å høre hva dere synes om disse veskene: Første er fra Gwen Stefani sin designmerker LAMB: http://www.lesportsac.com/store/gwen/ss/8912_4407.html Gap http://www.gap.com/asp/Product.asp?wdid=23...15&wpid=2497651 Noen andre som sliter å finne en ny veske til høst? I så fall må du nevne noen plasser i Stavanger område som jeg kan kikke da...
Felicia Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Jeg forelsket meg helt i den vesken fra Gap. Den ser akkurat ut som den vesken jeg har lett etter uten å vite det ...men... gap shipper jo ikke til Norge :-?
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Jeg likte begge. Men den nederste likte jeg bedre i beige eller rosa...
m_h Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Jeg synst den første var veldig kul,den likte jeg godt! Den nederste likte jeg best i beige,men jeg ville garantert ikke betalt mye penger for den.
Fat Sally Lee Skrevet 22. juli 2004 #5 Skrevet 22. juli 2004 Den øverste vesken var kjempestilig! Veske nr. 2 var helt grusom...
Carmen_ Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Jeg likte begge. Men den nederste likte jeg bedre i beige eller rosa... Jepp, den nederste i beige var finere syns jeg også...
missfidget Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2004 Jeg forelsket meg helt i den vesken fra Gap. Den ser akkurat ut som den vesken jeg har lett etter uten å vite det ...men... gap shipper jo ikke til Norge :-? Ja, det stemmer, men jeg er amerikanske, så mora mi bare videresende...Bortskjemt, det vet jeg...
missfidget Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2004 Jeg synst den første var veldig kul,den likte jeg godt! Den nederste likte jeg best i beige,men jeg ville garantert ikke betalt mye penger for den. Nei da, billig var de. Tror et par hundre kroner bare.
missfidget Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2004 Den øverste vesken var kjempestilig! Veske nr. 2 var helt grusom... Den var litt dyrt, tror den var over 500 kr. (Øverste vesken) Synes du det er passelig til bruk om høst eller...?
*Monica* Skrevet 23. juli 2004 #12 Skrevet 23. juli 2004 jeg liker veldig godt LAMB veskene! så noen på e-bay for en liten stund siden, men de var litt dyre. men de er så kule at kanskje jeg må ta meg råd til å kjøp en :oops:
myagi Skrevet 24. juli 2004 #13 Skrevet 24. juli 2004 Jeg likte den øverste. Min neste veske skal ha lange stropper slik at jeg kan ha den på skrå og hengende på rumpa. Jeg så en dritfin fake-LV, men jeg gadd ikkeå kjøpe den. Nå angrer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå