AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg sov over hos en helsefrik av en venninne i går og jeg ser forskjell på huden min allerede i dag!!!!! Og jeg trodde ikke jeg spiste SÅ dårlig liksom.. Jeg tror kanskje det var nøttene som gjorde innslaget, for jeg spiste veldig mye nøtter.. Valnøtter, mandler og hasselnøtter. Og så tvang hun meg til å ta tran! Men seriøst, huden min ser mye friskere ut i dag og de kvisene jeg hadde har begynt å skrumpe inn, det funker jo faen meg bedre å spise litt nøtter enn noen hudkrem jeg har prøvd før!!! Nå skal jeg virkelig begynne å fokusere mer på kostholdet mitt. Hvilken mat er bra for huden? Anonymous poster hash: 32b00...407
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Omega3, avokado, nøtter, brokkoli, tomat (generelt grønnsaker egentlig ), blåbær. All sunn og god mat. Prøv å unngå mye alkohol, mettet fett og salt. Og drikk nok vann! Men huden trenger gjerne litt forskjellig mat, alt etter hvilken hudtype du har. Du kan jo prøve å google "tørr hud, mat" f.eks. Anonymous poster hash: aa473...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå