AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg nett dater, og finner feil ved alle menn. Og det er litt slitsomt. Tror det er litt for å beskytte meg selv og. Jeg er vant til at er det en mann jeg liker veldig godt, så vil ikke han ha meg. Jeg ble og dumpet av min store kjærlighet for 2,5 år siden. Og jeg vet jo og, at den perfekte mann finnes ikke. Og jeg henger meg opp i teite ting. Har vært på noen dater med en, jeg egentlig liker veldig godt. Så henger jeg meg opp i at han er litt lat. Men han har en fysisk krevende jobb, har ikke barn. Så kanskje ikke så rart at han vil slappe av på fritiden. Han møter venner og sånn. Og alle våres dater har vært ute på ting. Så jeg får han jo med meg. Og det verste av alt er at jeg er jo lat selv. Men prøver å gå turer og bevege meg litt. Da jeg har en stillesittende jobb. Så ser jo at det er bare jeg som leter etter feil, som egentlig ikke er feil. Ellers har denne mannen veldig mange gode egenskaper, og vi har mye av de samme interesser og ønsker i livet. Andre som har det sånn og? Anonymous poster hash: a252d...157
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Hemmeligheten er ikke å finne en uten feil, for det har vi alle. Du må foreta en vurdering av om feilene er ting du kan leve med eller ikke. Anonymous poster hash: ed11e...86a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Sett opp en liste over fem ting som er "non negotiable". Dvs. ting du ikke vil inngå kompromiss på og som er viktig for deg (ting som felles planer for fremtiden, verdier osv.). Ikke date menn som ikke oppfyller disse kravene men gi de som passer dem en sjanse. Det tvinger deg også til å tenke over hva som egentlig er viktig for deg og ikke kaste bort tiden. Ellers virker det som du rett og slett ikke har truffet noen du er tiltrukket av enda. Når vi virkelig tenner på noen, pleier ikke slike småting å ha noe å si. Hvor mange kvinner har ikke sittet og ventet ved telefonen på noen som ikke er rett for dem på mange måter? De fleste overser småting når de virkelig liker noen. Dersom det ikke er tilfelle for deg er det enten fordi disse "mindre tingene" er symptom på noe annet som er helt feil for deg eller fordi du ikke liker dem nok. Treffer du noen menn i det virkelige liv? Dvs. gjennom felles venner, hobbyer, jobb, uteliv? Anonymous poster hash: adf03...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå