AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hei, Dette er vel egentlig kun for å få surret mine egne tanker, men jeg setter pris på tilbakemeldinger og råd. I fare for å høres arrogant og kjepphøy ut (Spesielt med tanke på at vi er i Norge.) Så skriver jeg dette allikevel. Jeg har opptil flere ganger gutter som viser oppriktig interesse for meg, og som vil på date med meg, eventuelt kan skrive med meg daglig etter å ha sjekket meg opp på fest eller lignende. Det er dog sjeldent jeg viser den samme interessen tilbake, MEN når jeg først treffer en som viser denne interessen og jeg finner ut at jeg også er interessert, så har jeg et problem. Jeg sliter med å vise interesse.. Det samme skjer hver gang: Han er interessert og viser det tydelig, jeg blir selvsikker og holder meg avslappet og rolig rundt det hele. Han blir mer interessert. SÅ finner jeg plutselig ut at jeg også er interessert, og da forandrer jeg meg. Jeg overanalyserer og blir mer tilbakeholden på å vise følelser. Jeg blir rett og slett redd for å vise at jeg er interessert. Som er helt motstridene med tanke på hva jeg vil oppnå. Så med andre ord så jobber jeg mot meg selv her. gang på gang på gang... Det blir ofte til at jeg spiler et slags ufrivillig spill, der jeg først er frampå og flørtende, for deretter å virke litt avvisende. Hver gang jeg "gir" av meg selv, så får jeg et umiddelbart behov for å trekke det tilbake eller dempe det litt. Så jeg ikke skal være så tydelig på interessen min. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan si: "Hei, jeg liker deg" Jeg må alltid gjøre det komplisert. Føler ofte jeg legger opp til en avvisning ved å gi blanede signaler. Til dere som gadd og lese denne surrete, merkelige teksten lurer jeg på en ting. Hvis en gutt allerede har vist interesse for å bli kjent med deg. Vil du da at jenta skal vise tydelig interesse tilbake, og være veldig klar på at hun vil bli kjent med deg og at hun er veldig interessert i deg? Eller blir det for enkelt? Er det bedre om hun er litt vag og gjør deg litt usikker? Anonymous poster hash: 41733...758
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg tror de fleste foretrekker jenter som ikke er opptatt av å spille spill. Anonymous poster hash: 34626...6ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå