AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Etter at jeg har renset ansiktet om kvelden hender det at hele ansiktet mitt blir rødt, hovent og varmt. Hva kan dette komme av? Brukerjeg feil produkt?Anonymous poster hash: bfd48...bae
Lulilelu Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det skal det ikke bli. Hvilket produkt bruker du?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Hvilken rens og evt. fuktighetskrem bruker du? Noen renser og kremer er dårlige kombinasjoner. Men kan og være at du bare ikke tåler rensen. Jeg prøvde MD formulations sin rens fordi jeg hadde hørt så mye bra om det, men huden min ble hyper-sensitiv. Var nok at noen så stygt på meg og så flammet jeg opp! Anonymous poster hash: e0e79...004
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Jeg bruker Vichy purete thermale 3-i-1 til å rense ansiktet. Jeg bruker cosmica fuktighetskrem, og noen dager bruker jeg også vichy normaderm dagkrem. Det som er litt rart er at jeg ikke allti blir det, til tross for at jeg bruker de samme produktene.Anonymous poster hash: bfd48...bae
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Hvilken rens og evt. fuktighetskrem bruker du? Noen renser og kremer er dårlige kombinasjoner. Men kan og være at du bare ikke tåler rensen. Jeg prøvde MD formulations sin rens fordi jeg hadde hørt så mye bra om det, men huden min ble hyper-sensitiv. Var nok at noen så stygt på meg og så flammet jeg opp! Anonymous poster hash: e0e79...004 Men jeg merker egentlig ikkenoe til at huden blir mer sensitiv, utenom rett etter atjeg har renset ansiktet. Men jeg bør nok kanskje prøve en annen ansiktsrens da.Anonymous poster hash: bfd48...bae
Fionnuala Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Men jeg merker egentlig ikkenoe til at huden blir mer sensitiv, utenom rett etter atjeg har renset ansiktet. Men jeg bør nok kanskje prøve en annen ansiktsrens da.Anonymous poster hash: bfd48...bae Er det brennesle i rensen? Vet at det finnes i enkelte masker hvertfall, og det får opp blodsirkulasjonen og ansiktet blir rødt. Da er det meningen. Men jeg vet ikke om det brukes i rens. Kanskje er ikke huden din så glad i denne spesifikke rensen.
Shai Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Blir selv rød, men tror virkelig ikke du skal bli hoven og varm
Gjest StarBar Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Blir selv rød, men tror virkelig ikke du skal bli hoven og varm Nei, tror ikke det helt er meningen! Jeg får dra å kjøpe en ny ansikstkrem og kanskje en ny rens. Men jeg har egentlig trodd at jeg har brukt veldig gode og milde produkter, alt jeg bruekr i ansiktet er kjøpt på apoteket.
Lulilelu Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Nei, tror ikke det helt er meningen! Jeg får dra å kjøpe en ny ansikstkrem og kanskje en ny rens. Men jeg har egentlig trodd at jeg har brukt veldig gode og milde produkter, alt jeg bruekr i ansiktet er kjøpt på apoteket. Nå har apoteket fått dermalogica som er veldig bra
Professor Orm Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Nei, tror ikke det helt er meningen! Jeg får dra å kjøpe en ny ansikstkrem og kanskje en ny rens. Men jeg har egentlig trodd at jeg har brukt veldig gode og milde produkter, alt jeg bruekr i ansiktet er kjøpt på apoteket. Den rensen er god og mild, men der vil alltid være noen få som reagerer på selv de beste produkter. Tror du gjør lurt i å prøve nye produkter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Ville ha forsøkt meg med en mildere rens, f.eks. en fra Matis. Selv reagerer jeg på det aller meste fra Vichy, og huden blir rød, sår og oljete. Anonymous poster hash: a6749...f69
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Jeg blir rød og glovarm hvis jeg presser ut en komedone selvom jeg har varmet opp og renset huden. Anonymous poster hash: 99b36...166
Gjest mainbitch Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Tror ikke det er meningen at du skal bli hoven, rød og varm i ansiktet av rensen. Har du vurdert å bytte ansiktsrens?
Asparges Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Det du bør gjøre er å finne ut hva du kan være allergisk mot - det er jo en typisk allergisk reaksjon du får. ... da må du lese ingrediensene i ansiktsrensen. Min anbefaling: Ansiktsrensegele fra Faran - det er et 100% rent naturlig produkt (plantebasert). Så om du ikke er allergisk mot noen av de plantene som er i ingredienslisten, så vil den fungere fint. Lykke til!
Gjest StarBar Skrevet 20. november 2014 #15 Skrevet 20. november 2014 (endret) . Endret 20. november 2014 av StarBar
Gjest StarBar Skrevet 20. november 2014 #16 Skrevet 20. november 2014 (endret) . Endret 20. november 2014 av StarBar
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #17 Skrevet 20. november 2014 Takk for svar alle sammen! Jeg tror jeg bare må prøve meg litt frem på nye produkter, men er litt vanskelig å vite hvor jeg skal begynne siden jeg ikke allti reagerer. Satser på at det blir bedre etterhvert!Anonymous poster hash: bfd48...bae
Prestekragen Skrevet 21. november 2014 #18 Skrevet 21. november 2014 Takk for svar alle sammen! Jeg tror jeg bare må prøve meg litt frem på nye produkter, men er litt vanskelig å vite hvor jeg skal begynne siden jeg ikke allti reagerer. Satser på at det blir bedre etterhvert!Anonymous poster hash: bfd48...bae Prøv noe fra hudpleier istedet :-) Dermalogica har gode renser uten parfyme, den for sensitiv hud er konge. Brukte den i 5 år før jeg måtte bytte til noe som var litt "sterkere", da jeg har lett for å få kviser osv.
Jade Skrevet 21. november 2014 #19 Skrevet 21. november 2014 Kan det være at du spiser noe spesielt de dagene du reagerer på kremen? At kombinasjonen gir deg reaksjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå