Gå til innhold

Elendig følelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på besøk til daten min nå på fredag. Skal være til søndag fordi han bor et stykke unna. Er selvsagt mulighet for å dra hjem igjen, i tilfelle vi ikke klikker sammen. Det er første gang vi møtes.

Helt siden det ble bestemt at jeg skal komme, har han trukket seg litt bort, og er veldig opptatt av at det ikke er sikkert at jeg skal like ham. Jeg tenker jo motsatt, at han kanskje ikke liker meg...

Han skriver ikke så mye nå, og heller ikke i den lette tonen vi hadde før besøket ble avtalt.

Hva skjer? Er han så nervøs altså, eller er det noe annet?

Anonymous poster hash: 09ad8...033
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett og si. Kan jo hende han liker deg eller så kan det jo hende gan player deg. At han holder på med noen andre og derfor tenkt mindre på og kontakte deg. Kanskje han ikke ser på daten som noe serriøst siden du bor så langt unna han?

Skrevet

Det er ikke lett og si. Kan jo hende han liker deg eller så kan det jo hende gan player deg. At han holder på med noen andre og derfor tenkt mindre på og kontakte deg. Kanskje han ikke ser på daten som noe serriøst siden du bor så langt unna han?

Jeg er helt sikker på at jeg er den eneste han flørter med. Men kanskje det ble seriøse greier nå? Men det er også noe vi har snakket om, vi vil ha det seriøst fremover begge to. Vi har en veeeldig god kjemi nå uten å ha møttes, og jeg er hvertfall redd for skuffelsen som kan komme.. Om han tenker som meg, så er jeg nervøs for at vi ikke skal komme overens, men jeg prøver så inderlig å se positivt på alt.

Han sier han er nervøs, og at det kommer og går..

Vanskelig.... :(

ts

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Próv á stole mer pá "guts" fólelsen din. Dere har jo hatt normalt mye godt kjemi, sá det bór nok sikkert ha mer med at han er skikkelig nervós over hvordan det vil gá nár dere mótes. Det er vanlig á vaere litt nervós fórste gangen du móter en person du har snakket mye med gjennom nettet, men se det heller pá denne máten; Om dere har alltid vaert aerlige gjennom nettet og hatt en kjempegod kjemi sá vil det samme skje nár dere mótes. Eller iallefall veldig snart etter at dere har mótt hverandre sá vil det fóles mer komfortabelt igjen. Spessielt om dere begge liker hverandre godt.

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet

Próv á stole mer pá "guts" fólelsen din. Dere har jo hatt normalt mye godt kjemi, sá det bór nok sikkert ha mer med at han er skikkelig nervós over hvordan det vil gá nár dere mótes. Det er vanlig á vaere litt nervós fórste gangen du móter en person du har snakket mye med gjennom nettet, men se det heller pá denne máten; Om dere har alltid vaert aerlige gjennom nettet og hatt en kjempegod kjemi sá vil det samme skje nár dere mótes. Eller iallefall veldig snart etter at dere har mótt hverandre sá vil det fóles mer komfortabelt igjen. Spessielt om dere begge liker hverandre godt.

Håper du har rett. Og jeg kan heller ikke forstå hvorfor han skulle bli uinteressert rett etter at vi har avtalt å endelig treffes.

Han har sendt et par kyssefjes som vanlig siden sist, men han virker ikke helt som før....

ts

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Kan godt hende at dette fóles mye mer serióst for han ná som dere endelig skal mótes? Du vil finne ut hvordan alt vil gá nár dere mótes. Háper at det gár bra med mótet deres. :klem1:

Skrevet

Jeg møtte en jeg hadde snakka med i 3(!!) år fra nettet nå i August. Han var livredd for at det ikke kom til å funke, og jeg var jo redd han ikke kom til å like meg. Jeg møtte han på flyplassen og han bodde hos meg i 4 dager. Gikk supert :) Nå ville han ta seg fri fra jobben å komme igjen. Gleder meg!

Anonymous poster hash: 9146d...e0f
Skrevet

Høres ut som en mann jeg kjenner. Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 5bd61...579

Skrevet

Høres ut som en mann jeg kjenner. Hvor gammel er han?

Over 30 kan jeg si..

ts

Skrevet

Ok, ikke samme personen. Ikke at det skulle være det.

Skrevet

Nå har han sluttet med å skrive flørte-meldinger og. Alt er veldig formelt.

Jeg venter faktisk på den dump-meldingen nå. At han ikke har tid likevel, at noe dukket opp, så jeg kan ikke komme på besøk osv osv.

ts

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tør å dra på besøk og skulle overnatte hjemme hos en vilt fremmed mann.

Anonymous poster hash: 91b1c...6d1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tør å dra på besøk og skulle overnatte hjemme hos en vilt fremmed mann.

Anonymous poster hash: 91b1c...6d1

Sant nok. Ikke vilt fremmed i den forstand, men noen sjanser må man bare ta. Har tenkt mye, og veiet for og imot mange ganger. Etterlater adr og opplysninger til venner og familie her hjemme sånn i tilfelle ;)

Men, nå er det jo slett ikke sikkert at jeg drar likevel.

ts

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Jeg venter faktisk på den dump-meldingen nå. At han ikke har tid likevel, at noe dukket opp, så jeg kan ikke komme på besøk osv osv.

ts

Ja, det der er ná litt rart. De fleste ville ná ha fortsatt med á sende meldinger fram og tilbake.

Litt leit det der, men hvis det viser seg til á ikke vaere en bra fyr alikevel sá er det bedre á vite om det ná enn á finne ut om det seinere.

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet

ts

Det kan jo hende han er nervøs og prøver å skru forventningene ned foran første møte. Hvis han skulle fortsette å flørte og sende kyssesmilyes, ville det være å skru forventningene opp, og det kan hende han prøver å unngå det.

Eller han kan ha fått kalde føtter. Ikke godt å vite for oss som ikke kjenner noen av dere.

Skrevet

Damer overtenker ALT. Herregud så slitsomt det må være.

Anonymous poster hash: 2a9d9...ccb
  • Liker 1
Skrevet

Høres kjent ut det der :P I mitt tilfelle var fyren nervøs som fy, selv om han sa det gikk greit. Vi traff ikke hverandre på nett, men på ferie, og når vi da skulle møtes igjen så ble han helt stum i dagen før. Men jeg gjennomførte (han kom til meg) og det gikk supert - for en kort stund...

Anonymous poster hash: 866b0...fc4
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Høres kjent ut det der :P I mitt tilfelle var fyren nervøs som fy, selv om han sa det gikk greit. Vi traff ikke hverandre på nett, men på ferie, og når vi da skulle møtes igjen så ble han helt stum i dagen før. Men jeg gjennomførte (han kom til meg) og det gikk supert - for en kort stund...

For en kort stund? :klo:

Skrevet

Ja han frika mer ut etter hvert :P Så det ble noe kaotisk en stund. Han ville, men ville ikke... og jeg ble totalt forvirra. Så da sa jeg stopp så vi skulle slippe mer lidelse begge to :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...