Gå til innhold

Skjønnhetsprodukter du har kjøpt på Ebay

Anbefalte innlegg

Gjest Gurgemeie
Skrevet (endret)

Så, jeg gikk litt bananas på ebay i dag, og kjøpte masse sminkekoster blant annet.

Kjøpte disse: http://www.ebay.com/itm/321328479571?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=510235013709&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Og disse: http://www.ebay.com/itm/161433528342?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=460474046525&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Og dette

http://www.ebay.com/itm/141394795896?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=440538461618&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/121405843219?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=420343872148&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg brukte i overkant av 300 (!) kr for alt sammen. Gleder meg skikkelig til pakkene kommer, og de kommer i Desember!

Har sett omtaler på youtube av sminkekostene, og de aller fleste syns de er supre. Jeg lurer dog på om det faktisk ER Sigma koster, bare før de blir stemplet med Sigma-merket. Hva tenker du?

Endret av Gurgemeie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Ardell Accent Lashes i går. De er så smarte, "halve" vipper, kun til ytterkant og ser helt naturlige ut. Digger dem. Hele vipper blir så synlig fake ofte.

Mye bra du har kjøpt deg da, gurgemeie. Kjenner ikke til jessup, er det et bra merke?

Anonymous poster hash: 571ee...086
Gjest Gurgemeie
Skrevet (endret)

Kjøpte Ardell Accent Lashes i går. De er så smarte, "halve" vipper, kun til ytterkant og ser helt naturlige ut. Digger dem. Hele vipper blir så synlig fake ofte.

Mye bra du har kjøpt deg da, gurgemeie. Kjenner ikke til jessup, er det et bra merke?

Anonymous poster hash: 571ee...086

Jeg gikk litt bananas i dag også. Det er ufattelig hvor billig man kan få det der! Det aller meste blir laget i Kina, men hva blir ikke laget i Kina om dagen? Hehe.

Jeg er litt usikker på merket, faktisk. De sminkebørstene har fått supre omtaler! Men etter det jeg har skjønt, så kan man være litt uheldig med selger, så jeg ser alltid etter "top rated seller" når jeg skal kjøpe sånt. Vurderer å kjøpe et sett til lillesøsteren min til jul, men jeg vil jo ikke gi hu noe som er fullstendig crap heller. Og 100 kr for 12 koster er jo ingenting, seriøst. Så om de er dårlige, så syns jeg ikke at jeg har kastet bort penger. Tror faktisk ikke de er dårlige heller, ut i fra det jeg har lest og sett på youtube.

Men, det jeg tror, er at enten er det rett ut plagiat av Sigma-kostene, eller så er det Sigma kostene før de blir stemplet med Sigma-merket. Jessup er kanskje bare et random merke de stemplet på.

Endret av Gurgemeie
Skrevet

korres sin greek yoghurt maske.

Anonymous poster hash: 8ad82...f58
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe julegaver på ebay i år. De aller fleste som sender fra Kina, sender det uten frakt og de sender det som gaver, sånn at man unngår tollutgifter :)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe julegaver på ebay i år. De aller fleste som sender fra Kina, sender det uten frakt og de sender det som gaver, sånn at man unngår tollutgifter :)

Da må du skynde deg, ellers kan du risikere at ting ikke kommer frem før jul. :)

• Liker 2
Skrevet

Husk at vi har ebay-tråden da, som er til for akkurat det du har laget dette emnet for :lol:

Skrevet

Denne ligger jo under velvære, hud, hår og kosmetikk. Kanskje ikke dumt å skille det fra den andre ebaytråden, så slipper folk å bla seg igjennom sider med ting de egentlig ikke har noe interesse for ?

Skrevet

Denne ligger jo under velvære, hud, hår og kosmetikk. Kanskje ikke dumt å skille det fra den andre ebaytråden, så slipper folk å bla seg igjennom sider med ting de egentlig ikke har noe interesse for ?

Ja, det så jeg ikke! Kanskje tråden burde hete noe annet, som "sminke og kosmetikk på ebay"? Så ser man det når den dukker opp i innleggsstrømmen på toppen av forumet også.

Skrevet

Ja, det så jeg ikke! Kanskje tråden burde hete noe annet, som "sminke og kosmetikk på ebay"? Så ser man det når den dukker opp i innleggsstrømmen på toppen av forumet også.

Sikkert ikke dumt med en mer beskrivende overskrift nei :)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Sikkert ikke dumt med en mer beskrivende overskrift nei :)

Kan man endre overskriften da? :)

Dette var nok mer skjønnhetsrettet ift Ebay enn noe annet, så jeg ser at overskriften er litt misledende!

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Da må du skynde deg, ellers kan du risikere at ting ikke kommer frem før jul. :)

Det står at pakkene kommer mellom 2. Desember og 22. Desember, så jeg burde være sikker på at de kommer før jul siden jeg bestiller det nå :laugh:

Skrevet

Kan man endre overskriften da? :)

Dette var nok mer skjønnhetsrettet ift Ebay enn noe annet, så jeg ser at overskriften er litt misledende!

Tror kanskje en moderator i såfall må endre

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg handler MD fra Ebay. Kjøper fra Midwest skincare og er veldig fornøyd :)

Ellers går det i en del små plukk som hårspenner, ringer, hårbøyler, falske negler, neglelakk, Eos lippbalm, barberhøvel/blad osv.

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Tror kanskje en moderator i såfall må endre

Kunne visst endre det selv! Brukte bare full editor :)

• Liker 1
Skrevet

Det står at pakkene kommer mellom 2. Desember og 22. Desember, så jeg burde være sikker på at de kommer før jul siden jeg bestiller det nå :laugh:

Njaa, ikke alltid det stemmer altså. Jeg har måttet vente 2 måneder på visse pakker, selv om det sto at det bare skulle ta 1 måned. Det har også hendt at jeg ikke har fått pakke i det hele tatt, og måtte få pengene tilbake igjen.

Bare noe å være obs på når man handler på Ebay :)

• Liker 1
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg handler MD fra Ebay. Kjøper fra Midwest skincare og er veldig fornøyd :)

Ellers går det i en del små plukk som hårspenner, ringer, hårbøyler, falske negler, neglelakk, Eos lippbalm, barberhøvel/blad osv.

MD? :)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Njaa, ikke alltid det stemmer altså. Jeg har måttet vente 2 måneder på visse pakker, selv om det sto at det bare skulle ta 1 måned. Det har også hendt at jeg ikke har fått pakke i det hele tatt, og måtte få pengene tilbake igjen.

Bare noe å være obs på når man handler på Ebay :)

Wow, såpass! Det er kjipt. Håper ikke det skjer med meg, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...