AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Når du skal prøve parfyme, eller tar på deg parfyme når du skal ut, hvor sprayer du den på da? Har pleid å ha på begge håndleddene, men har fått kritikk av noen som tydeligvis vet bedre enn meg. Det er visst veldig nøye å ha den på halsen under ørene? Er det ikke egentlig det samme, eller finnes det en parfymebibel? Hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: d6c19...39d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Jeg sprayer i nakken, lært av moren min. Da slipper jeg å ha lukta sittende konstant i nesa. Prøver jeg der i mot parfyme i butikk sprayer jeg på håndleddene. Anonymous poster hash: 365a9...228
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Lurt å spraye i lufta å gå under. Tar du mer blir det for mye. Sprayer du direkte et sted og gnir blir det for mye. Du merker det ikke selv, men andre gjør det. Holder massevis med å gå under spraying i lufta. Anonymous poster hash: f6d6d...7f3
Gjest Riviera Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Sprayer du på pulspunktene vil lukten sitte bedre sies det. I hvert fall ikke gni (f.eks. håndleddene sammen) - det ødelegger duften.
sunflower Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Sprayer direkte på brystkassen, og kanskje litt hist og pist på klærne.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Bruker ikke parfyme. Den inneholder massevis av med kjemikalier som er helseskadelig for både mennesker og miljø!Anonymous poster hash: 9ef15...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå