piapetrine Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg er gravid og sliter veldig med bekkenløsning. I tillegg er føttene mine "overpronert" dvs. tråkker på innsiden av hælen. Av disse grunnene ønsker jeg meg innesko med god demping som er godt oppbygde på innsiden og jeg ser da birckenstock kan være et bra alternativ? Ingen av butikkene i nærheten her fører merket, ergo jeg får ikke prøvd skoene før jeg evt. bestiller. Noen som har erfaring med størrelsen? Hvordan er de? Jeg er en str 39-40 alt etter skotype og merke. Jeg ser en butikk markedsfører smal modell som dame, mens andre skriver at normal er dame/herre. Usikker på hva jeg bør velge. Og har noen erfaring med den som har myk fotseng? Tenker kanskje denne gir ekstra demping til bekkenet mitt som verker allerede etter jeg har dusjet og spist frokost.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 http://www.timarco.com/no/birkenstock Har B. Aristona i str. 39. Bruker str. 39 i Ecco sko, men str. 40 i Ecco støvletter, om dette kan hjelpe deg noe?Anonymous poster hash: 74940...ac2
Prestekragen Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Har ikke de selv, men prøvde en venninne sine. Jeg er en typisk 38, noen ganger 38 1/2 eller 39. 38 satt helt perfekt på foten min iallefall. Venninnen min bruker også 38-39
piapetrine Skrevet 18. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2014 Takk for svar begge to, da tenker jeg at 39 sikkert kan gå fint! Vet dere om det er snakk om smal eller normal modell, noen som kan anbefale en av delene? Og noen som har prøvd den ekstra myke sålen?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Takk for svar begge to, da tenker jeg at 39 sikkert kan gå fint! Vet dere om det er snakk om smal eller normal modell, noen som kan anbefale en av delene? Og noen som har prøvd den ekstra myke sålen? Vet rettt og slett ikke hvilken såle eller variant jeg har hatt og har. Kjøper på helsebutikk og der er det ikke så mye å velge mellom. Har normalt litt smal fot og tror jeg må ha en normal bredde på skoene. Bruker dem på nest innerste hullet. Du kan jo prøve å ringe Medicus Plesner i Oslo, i morgen og spørre litt om størrelser og såle. Jeg har kjøpt mine der. Vet ikke hvilken pris du har funnet til? Heller ikke pris hos MP. Kjøpte mine siste på salg der. Kan du linke der du har funnet de billigst? Anonymous poster hash: 74940...ac2
piapetrine Skrevet 18. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2014 (endret) Vet rettt og slett ikke hvilken såle eller variant jeg har hatt og har. Kjøper på helsebutikk og der er det ikke så mye å velge mellom. Har normalt litt smal fot og tror jeg må ha en normal bredde på skoene. Bruker dem på nest innerste hullet. Du kan jo prøve å ringe Medicus Plesner i Oslo, i morgen og spørre litt om størrelser og såle. Jeg har kjøpt mine der. Vet ikke hvilken pris du har funnet til? Heller ikke pris hos MP. Kjøpte mine siste på salg der. Kan du linke der du har funnet de billigst? Anonymous poster hash: 74940...ac2 Dette er de billigste, ellers ligger de rundt 1000 ser jeg. Merk at disse er syntetiske da, for skinn blir de litt dyrere. Men tenker gjerne de er mer slitesterke og. Leter etter brune med myk fotseng, men har ikke funnet. Men mulig sort er mest allround uansett. Edit: greit å få med linken https://lillevinkelsko.no/casual-sandaler/birkenstock/arizona-00-sort-syntetisk Endret 18. november 2014 av piapetrine
Filippa90 Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Den som de kaller smal er normal i bredde og str. Noen går ned en str, men jeg bruker den samme som til vanlig Anbefaler å kjøpe skinnremmer, mer holdbart, prøvd begge deler
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Har hatt ulike overdeler, hvite på jobb og fargede hjemme. Det som ryker først på alle skoene er at de sprekker i korksålen, den mellom fotsengen og gummusålen under. De jeg har nå er 3 år gamle, men lite brukt. Fikk dem limt hos skomakeren før helgen, og får se hvor lenge det går før jeg må ha nye. (Altså, de står som en gapende munn foran...)Anonymous poster hash: 74940...ac2
søtpai Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Jeg har arizona i både brun og hvit. Super deilige å gå i! Bruker 39 til vanlig, og begge er i str 39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå