AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Er det noen steder man kan donere bort julegaver? Har ikke akkurat gjort mye research, men kunne gjerne tenke meg å gjøre dette om mulig Setter pris på svar Anonymous poster hash: da13f...ef4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Vet det finnes noen på facebook. Er ikke på facebook lenger, så får ikke sjekket. Men tror den het Hjertegleders julegaveside, eller noe sånt. Ellers kan du prøve å kontakte Hjelpende hender, Hjelp oss å hjelpe eller Fattighuset. Anonymous poster hash: debdb...538
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Fattighuset og sykehusbarn Anonymous poster hash: 470ab...d50
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Åå flott ! Gleder meg til å bidra )) Anonymous poster hash: da13f...ef4
Gjest Linn Cathrin Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Er det noen steder man kan donere bort julegaver? Har ikke akkurat gjort mye research, men kunne gjerne tenke meg å gjøre dette om mulig Setter pris på svar Anonymous poster hash: da13f...ef4 Mange byer har ulike "saker" hvert år, som man kan donere julegaver til. Dukker nok opp plakater/nptis i avisen nærmere jul
Gjest Evans Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 (endret) Jeg gav julegaver til fattighuset i Oslo et år. Vet ikke hvordan det er nå, men da skrev jeg på om det var til gutt eller jente, eller gutt/jente om det var kjønnsnøytralt (det var de fleste gavene mine), og ca alder. Så deler de, de videre ut Endret 21. november 2014 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå