AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg skjønner alvoret. Årene går. Jeg har sølt de veldig bort. Men jeg har født 3 barn, og er heldig som har fått opplevd å få det. Men ellers har kjærlighetslivet mitt ikke blitt det store etter at jeg ble singel for halvannet år siden. Jeg har sløst livet mitt på menn som ikke viste seg å være seriøse mot meg. Men jeg ble forelsket i utseender. Dessverre. Mens de som ikke er så pene, er interesserte i meg. Og nå nærmer jeg meg gradvis 40 år, og begynner å få litt panikken med tanke på all tid jeg har sløst bort. Men jeg har jo fått opplevd mye, fått barn. Er det andre her inne som er i samme situasjon, der de føler at de har klart å rote bort livet sitt på de som ikke er interesserte? Anonymous poster hash: f4d6d...fca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det er mange som har kastet bort tid. Det viktigste er at du anerkjenner det, og bruker erfaringen til din nytte. Du har ikke like mange muligheter som en yngre kvinne eller en uten barn, men du har mer erfaring og visdomog kan bruke denne til å filtrere ut menn som ikke er rette for deg. Det er også viktig å ikke bli bitter eller negativ - noe som skremmer vekk mange menn. Ettersom du allerede vet at du har valgt feil kan du lettere se at dette er ikke "menns problem" eller at de alle er drittsekker. Anonymous poster hash: a52e7...28a 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Trøst deg med at du ihvertfall har barn ts.Jeg er i midten av 30-årene og har ingen barn.Har kastet bort 2 år på en mann som ikke ville forplikte seg og har ellers bare møtt menn jeg ikke ser for meg noe forhold med. Begynner å bli ganske fortvilet og lurer på om jeg noen gangvil få min egen familie.Tenker på dette hver kveld før jeg legger meg Anonymous poster hash: 17f30...1f6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Trøst deg med at du ihvertfall har barn ts.Jeg er i midten av 30-årene og har ingen barn.Har kastet bort 2 år på en mann som ikke ville forplikte seg og har ellers bare møtt menn jeg ikke ser for meg noe forhold med. Begynner å bli ganske fortvilet og lurer på om jeg noen gangvil få min egen familie.Tenker på dette hver kveld før jeg legger meg Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Ja, jeg får trøste meg med at jeg har barn. Så det er gjerne et luksusbehov jeg leter etter. Hver gang jeg finner en mann jeg liker, så kaster jeg gjerne bort 3-4 måneder på han, også viser det seg at det var kun jeg som var interessert i forhold, mens han så på meg mulig som et tidsfordriv. Vet ikke. Forstår meg ikke på menn. Anonymous poster hash: f4d6d...fca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Trøst deg med at du ihvertfall har barn ts.Jeg er i midten av 30-årene og har ingen barn.Har kastet bort 2 år på en mann som ikke ville forplikte seg og har ellers bare møtt menn jeg ikke ser for meg noe forhold med. Begynner å bli ganske fortvilet og lurer på om jeg noen gangvil få min egen familie.Tenker på dette hver kveld før jeg legger meg Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Men jeg kunne lett vært i din situasjon. Og det er gjerne lettere for deg å finne kjæreste når du ikke har barn. Så din situasjon har sitt pluss også. Men... hater å være singel for tiden Anonymous poster hash: f4d6d...fca 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Ja, jeg får trøste meg med at jeg har barn. Så det er gjerne et luksusbehov jeg leter etter. Hver gang jeg finner en mann jeg liker, så kaster jeg gjerne bort 3-4 måneder på han, også viser det seg at det var kun jeg som var interessert i forhold, mens han så på meg mulig som et tidsfordriv. Vet ikke. Forstår meg ikke på menn. Anonymous poster hash: f4d6d...fca Gå på dater men ikke "gi deg hen" til en mann som ikke har bevist noe som helst genuin interesse for deg. Dersom du prioriterer menn som ikke prioriterer deg, eller hopper til sengs med dem uten at dere er eksklusive, eller sitter ved telefonen og venter, så blir du naturligvis tidsfordriv. Dersom jeg var mann ville jeg jo gjort det samme - hvorfor forplikte seg til en kvinne når man får alt uten forpliktelse? Anonymous poster hash: a52e7...28a 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Gå på dater men ikke "gi deg hen" til en mann som ikke har bevist noe som helst genuin interesse for deg. Dersom du prioriterer menn som ikke prioriterer deg, eller hopper til sengs med dem uten at dere er eksklusive, eller sitter ved telefonen og venter, så blir du naturligvis tidsfordriv. Dersom jeg var mann ville jeg jo gjort det samme - hvorfor forplikte seg til en kvinne når man får alt uten forpliktelse? Anonymous poster hash: a52e7...28a uffda.. jeg synes det er merkelig at menn gidder å bruke tid på kvinner de ikke ønsker å forplikte seg til. Anonymous poster hash: f4d6d...fca 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Men jeg kunne lett vært i din situasjon. Og det er gjerne lettere for deg å finne kjæreste når du ikke har barn. Så din situasjon har sitt pluss også. Men... hater å være singel for tiden Anonymous poster hash: f4d6d...fca Ja kanskje..Men føler mange av de mennene jeg har datet (35-42 år) er så lite voksne.De vil ikke noe seriøst. Så der har jeg samme problem som deg,ender opp med å kaste bort mye tid. Anonymous poster hash: 17f30...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Jeg skjønner alvoret. Årene går. Jeg har sølt de veldig bort. Men jeg har født 3 barn, og er heldig som har fått opplevd å få det. Men ellers har kjærlighetslivet mitt ikke blitt det store etter at jeg ble singel for halvannet år siden. Jeg har sløst livet mitt på menn som ikke viste seg å være seriøse mot meg. Men jeg ble forelsket i utseender. Dessverre. Mens de som ikke er så pene, er interesserte i meg. Og nå nærmer jeg meg gradvis 40 år, og begynner å få litt panikken med tanke på all tid jeg har sløst bort. Men jeg har jo fått opplevd mye, fått barn. Er det andre her inne som er i samme situasjon, der de føler at de har klart å rote bort livet sitt på de som ikke er interesserte? Anonymous poster hash: f4d6d...fca Sånn er det når dere jenter er dumme nok til å bare gå etter utsende. Du kan takke deg selv=) Anonymous poster hash: d701e...0af
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Sånn er det når dere jenter er dumme nok til å bare gå etter utsende. Du kan takke deg selv=) Anonymous poster hash: d701e...0af Hva vet du om at TS kun går etter utseende? Anonymous poster hash: 17f30...1f6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Ja kanskje..Men føler mange av de mennene jeg har datet (35-42 år) er så lite voksne.De vil ikke noe seriøst. Så der har jeg samme problem som deg,ender opp med å kaste bort mye tid. Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Godt å høre at jeg ikke er alene. Selv om det er trist at det er slik. Jeg får samme inntrykk. Når de dater meg , så er det slik at de oppfører seg som umodne guttunger som slett ikke er klar til å binde seg. De er veldig opptatt av sex. Men de kan også bruke tiden med meg med å gå på kino, spise ute, trene sammen, osv, men.... all tiden jeg bruker på de er bare bortkastet tid egentlig, for til syvende og sist så virker det ut som om de er livredd for at jeg skal komme inn på tema som forpliktelser og kjærlighet. De virker mer opptatt av å ha meg som en venn, og pulevenninne, enn noe annet. Dette går på selvtilliten. Jeg tenker jo at jeg må se helt for jævlig ut som opplever dette gang på gang. Av og til ønsker jeg bare å gi opp datingen, og forbli singel for alltid. Jeg trodde at jeg mulig var alene om å oppleve det sånn, men godt å høre at vi er flere, selv om det er trist. Da viser det seg at det gjelder å bare stå på og tenke at det er gjerne ikke meg selv det er noe i veien med. Anonymous poster hash: f4d6d...fca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Hva vet du om at TS kun går etter utseende? Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Helt sant. De som jeg har datet har slett ikke vært så pene at det gjør noe. Jeg har ikke bare gått etter utseende. Men han som jeg har datet den siste tiden, har vært tiltrekkende, men ikke perfekt han heller. Anonymous poster hash: f4d6d...fca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Godt å høre at jeg ikke er alene. Selv om det er trist at det er slik. Jeg får samme inntrykk. Når de dater meg , så er det slik at de oppfører seg som umodne guttunger som slett ikke er klar til å binde seg. De er veldig opptatt av sex. Men de kan også bruke tiden med meg med å gå på kino, spise ute, trene sammen, osv, men.... all tiden jeg bruker på de er bare bortkastet tid egentlig, for til syvende og sist så virker det ut som om de er livredd for at jeg skal komme inn på tema som forpliktelser og kjærlighet. De virker mer opptatt av å ha meg som en venn, og pulevenninne, enn noe annet. Dette går på selvtilliten. Jeg tenker jo at jeg må se helt for jævlig ut som opplever dette gang på gang. Av og til ønsker jeg bare å gi opp datingen, og forbli singel for alltid. Jeg trodde at jeg mulig var alene om å oppleve det sånn, men godt å høre at vi er flere, selv om det er trist. Da viser det seg at det gjelder å bare stå på og tenke at det er gjerne ikke meg selv det er noe i veien med. Anonymous poster hash: f4d6d...fca Jeg opplever mye av den samme oppførselen og merker at det gjør noe med selvtilliten. Tror det som ble skrevet over her,om å ikke gi dem for mye i starten er et meget godt råd. Da blir det ikke fullt små vondt den dagen de evt forsvinner. Da fikk de ihvertfall ikke utnyttet deg på den seksuelle måten. Og så prøver jeg å fristille meg fra tidligere dating-nederlag og være åpen for at nye menn ikke har baktanker. Men må ærlig si det er mye rart på nettdatingssider.Vurderer å date folk jeg møter i "virkeligheten" istedet fra nå av. Anonymous poster hash: 17f30...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Jeg opplever mye av den samme oppførselen og merker at det gjør noe med selvtilliten. Tror det som ble skrevet over her,om å ikke gi dem for mye i starten er et meget godt råd. Da blir det ikke fullt små vondt den dagen de evt forsvinner. Da fikk de ihvertfall ikke utnyttet deg på den seksuelle måten. Og så prøver jeg å fristille meg fra tidligere dating-nederlag og være åpen for at nye menn ikke har baktanker. Men må ærlig si det er mye rart på nettdatingssider.Vurderer å date folk jeg møter i "virkeligheten" istedet fra nå av. Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Jeg har møtt dem på datingssider på nettet. Har møtt en del. Og alle jeg har møtt har virket ute etter sex tidlig. De gir meg komplimenter og får meg til å føle meg kjempevakker i starten. Jeg håper på å tro deres ord. Men det som skjer hver gang, er at de som jeg er interessert i, og gir meg hen til sexuellt, gir faen i meg etter en viss tid. De kan holde kontakten ganske lenge, men de slutter med å gi meg skikkelige erklæring på forelskelse og kjærlighet. Den gir de kun i startfasen. Det dumme er at jeg har latt meg lokke og lure, og hatt sex tidlig med slike typer, og da blir man frykelig skuffet. Foreks så ville jeg jo tro at han som kysser meg så ømt og godt, føler det samme for meg som jeg gjør for han. Han sier det helt til han har fått meg i "garnet" sitt. Men når han har fått meg i "garnet" så får han meg til å føle meg som en dritt som han gir faen i. Dette går jo på selvtilliten løs. Så som du sier: det er nok lurt å ikke ha sex så tidlig. For hvis man har det, så blir det så vondt når det hele tiden tar stopp. Anonymous poster hash: f4d6d...fca
Summers Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 TS du er alt for negativ, du har da ikke sløst livet ditt. 1
Cordelia Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Hva vet du om at TS kun går etter utseende? Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Å hold kjeft!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #17 Skrevet 18. november 2014 Jeg har møtt dem på datingssider på nettet. Har møtt en del. Og alle jeg har møtt har virket ute etter sex tidlig. De gir meg komplimenter og får meg til å føle meg kjempevakker i starten. Jeg håper på å tro deres ord. Men det som skjer hver gang, er at de som jeg er interessert i, og gir meg hen til sexuellt, gir faen i meg etter en viss tid. De kan holde kontakten ganske lenge, men de slutter med å gi meg skikkelige erklæring på forelskelse og kjærlighet. Den gir de kun i startfasen. Det dumme er at jeg har latt meg lokke og lure, og hatt sex tidlig med slike typer, og da blir man frykelig skuffet. Foreks så ville jeg jo tro at han som kysser meg så ømt og godt, føler det samme for meg som jeg gjør for han. Han sier det helt til han har fått meg i "garnet" sitt. Men når han har fått meg i "garnet" så får han meg til å føle meg som en dritt som han gir faen i. Dette går jo på selvtilliten løs. Så som du sier: det er nok lurt å ikke ha sex så tidlig. For hvis man har det, så blir det så vondt når det hele tiden tar stopp. Anonymous poster hash: f4d6d...fca Jeg tror du kan bruke denne erfaringen til noe positivt, du kan bli god til å oppdage røde flagg ved de du treffer på bakgrunn av disse erfaringene så et kan komme noe godt ut av denne dritten. Er forøvrig enig med Summers over her.Du har ikke sløst bort livet ditt.Bare gjort en del dårlige erfaringer.Og du er fortsatt ung.Husk det. Anonymous poster hash: 17f30...1f6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 Jeg tror du kan bruke denne erfaringen til noe positivt, du kan bli god til å oppdage røde flagg ved de du treffer på bakgrunn av disse erfaringene så et kan komme noe godt ut av denne dritten. Er forøvrig enig med Summers over her.Du har ikke sløst bort livet ditt.Bare gjort en del dårlige erfaringer.Og du er fortsatt ung.Husk det.Anonymous poster hash: 17f30...1f6 Takk det gjelder å ikke ta det innover seg selv. Og heller ta det som lærdom. Anonymous poster hash: f4d6d...fca 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #19 Skrevet 18. november 2014 Er jo ikke rart dere er single når dere flyr rundt å forventer dere skal finne en med utseende som Brad Pitt. Er veldig få som har det, kanskje senke lista litte grann? Anonymous poster hash: 11b8a...4c2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #20 Skrevet 18. november 2014 uffda.. jeg synes det er merkelig at menn gidder å bruke tid på kvinner de ikke ønsker å forplikte seg til. Anonymous poster hash: f4d6d...fca Fordi ikke alle vil ha forpliktelse? Generelt eller ikke akkurat nå. Det er kvinner i samme situasjon. Det er ingenting å okke eller klage over. Du er ansvarlig for din tid og ditt liv. Om du vil ha mer enn en mann kan tilby, går du videre. Bare fordi du akkurat nå vil ha en livspartner betyr det ikke at andre skal tilby deg dette. Eller at du er den rette for dem om de vil ha det. Slutt å se for deg hvordan ting skal fungere. Se på verden slik den er. Anonymous poster hash: a52e7...28a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå