Gå til innhold

Stefar og samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg ble sammen når datteren min var ca ni måneder. Vi flyttet sammen noen måneder senere. DD elsker hverandre, hun er tre år må. De går så godt sammen, nesten som hun skulle vært hans "egen". Vi vurderer nå å flytte fra hverandre men er veldig engstelig for hvordan det vil gå med datteren min da. Noen som flyttet fra barnefaren osv når barnet deres var tre år? Hvordan var det? Han vil gjerne møte hun etter vi eventuelt flytter fra hverandre men det blir jo selvfølgelig ikke annenhver helg osv siden de ikke er familie.

Anonymous poster hash: 07617...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med barnefar når min gutt var tre år. Han ble veldig påvirket av der der og da. Fra å se pappa hver dag til å se han om helgene var veldig trist for han. Han fikk angst, var redd for at jeg skulle forsvinne også. Han måtte følge meg på do, uansett hvor jeg gikk hjemme gikk han etter meg for å se at jeg ikke forsvant.

Det er jo veldig individuelt, noen reagerer på andre måter. Han har det helt fint no altså, men han tok det veldig tungt når det skjedde. Han ble så engstelig på en måte.

Skrevet

Ikke jeg, men broren min og samboeren gjorde det slutt da hennes barn var 4 år. De hadde bodd sammen siden barnet var 7mnd. Nå er barnet 9 år og broren min har fortsatt 'samvær' med barnet. De har sett hverandre jevnlig siden bruddet. Vært på overnatting, på kino, på turer etc. Bror stiller på fotballkamper og henter, bringer etc. når mor eller far ikke kan.

Fantastisk at vi fortsatt har barnet i familien selv om bror ikke er sammen med mor :)

Anonymous poster hash: ed337...7a4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...