Gå til innhold

male på syltetøyglass

Anbefalte innlegg

Gjest Christina146
Skrevet

Hei :)

har tenkt å gi noen slektninger av meg pyntede pepperkaker oppi et slikt gammeldags syltetøyglass, sånn med hank, vet ikke helt hva de heter, til jul.

Uansett så tenkte jeg å skrive noe personlig til de på dette glasset, men hvordan kan jeg gjøre dette, og hvilken maling må jeg bruke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

har tenkt å gi noen slektninger av meg pyntede pepperkaker oppi et slikt gammeldags syltetøyglass, sånn med hank, vet ikke helt hva de heter, til jul.

Uansett så tenkte jeg å skrive noe personlig til de på dette glasset, men hvordan kan jeg gjøre dette, og hvilken maling må jeg bruke? :)

Glassmaling som herdes i stekeovn (dersom syltetøyglasset tåler det og ikke har fastmontert tilbehør i materialer som ikke tåler varme)

Hør på Panduro el.l. Mulig du får glassmaling som kan påføres med tube eller som tusj også (som passer best til skriving på glass)

Også andre typer hobbymaling kan brukes på glass. Jeg har ikke oversikten, men hør på Panduro el.l

Lykke til med laging av koselige gaver! :blomst:

Anonymous poster hash: f1694...232

Gjest Christina146
Skrevet

Glassmaling som herdes i stekeovn (dersom syltetøyglasset tåler det og ikke har fastmontert tilbehør i materialer som ikke tåler varme)

Hør på Panduro el.l. Mulig du får glassmaling som kan påføres med tube eller som tusj også (som passer best til skriving på glass)

Også andre typer hobbymaling kan brukes på glass. Jeg har ikke oversikten, men hør på Panduro el.l

Lykke til med laging av koselige gaver! :blomst:

Anonymous poster hash: f1694...232

Tusen Takk! da hører jeg med panduro:) :blomst:

Skrevet

Jeg kjøpte maling på Søstrene Grene til 13 kr da jeg malte på glass. Men er dessverre usikker på om denne malingen funker i oppvaskmaskin :/

Anonymous poster hash: c63c3...2c5
Gjest Christina146
Skrevet

Jeg kjøpte maling på Søstrene Grene til 13 kr da jeg malte på glass. Men er dessverre usikker på om denne malingen funker i oppvaskmaskin :/

Anonymous poster hash: c63c3...2c5

Det skal ikke i oppvaskemaskin, det er mer et oppbevaringsglass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...