AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hvordan sovner din baby for natten og hvor mange måneder er h*n? F.eks om h*n må vugges, bare blir lagt ned i sengen osv.Anonymous poster hash: 23043...1e5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Min baby er 7 måneder, og er veldig grei sånn. Legger ham i senga, synger nattasang og gir ham smokken og bamsen, så sovner han selv i løpet av fem minutter Anonymous poster hash: a7366...e1b
mulberrygal Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 (endret) Inntil 4 måneder så vugga jeg han på mørkt rom over senga til han sovnet igjen for natta. Etter han var 4 måneder så gav jeg han flaske i sengen også gikk jeg ut av rommet når han ikke ville ha mer. 1/10 tilfellene kunne han skrike i 5-10 minutter. Hvis han skrek lenge så prøvde jeg å gå inn å tilby han mer melk. Endret 18. november 2014 av mulberrygal
Euphorbia Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Hun er snart 6 mnd, hvis hun er veldig trøtt holder det å bare legge henne i senga, breie over og si natta så sovner hun selv. Men ofte må vi rugge littegrann i senga før hun sovner. Det hele er stort sett gjort på 5-10 minutter. En sjelden gang blir det litt skriking, men da er hun stort sett veldig overtrøtt og sliten, så prøver å unngå at det går så langt.
Nicoline86 Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Min er fire mnd neste uke, og jeg smmer henne til hun sovner. Hun tar verken smokk eller flaske. Hun kan sove fra 21-05 men det varierer litt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Min er 2,5 mnd. Legger meg samtidig med henne. Jeg vugger og bysser litt på henne til hun blir tung i øynene. Så legger jeg henne (hun har sprinkelseng som står inntil vår), hun får smokken og jeg synger litt og har hånda mi på brystet hennes. Når jeg ser hun begynner å sovne (tar alt fra 2 til 20 min) skrur jeg av lyset og legger meg litt bort. Ofte må jeg gi henne smokken en 2-3 ganger før hun sovner skikkelig, men det gjør hun gjerne i løpet av et kvarter. Anonymous poster hash: 785b9...33a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Min er 2,5 mnd. Legger meg samtidig med henne. Jeg vugger og bysser litt på henne til hun blir tung i øynene. Så legger jeg henne (hun har sprinkelseng som står inntil vår), hun får smokken og jeg synger litt og har hånda mi på brystet hennes. Når jeg ser hun begynner å sovne (tar alt fra 2 til 20 min) skrur jeg av lyset og legger meg litt bort. Ofte må jeg gi henne smokken en 2-3 ganger før hun sovner skikkelig, men det gjør hun gjerne i løpet av et kvarter. Anonymous poster hash: 785b9...33a Hun skriker forresten litt av og til. Da er det som regel pga luft i magen. Litt mer byssing og noen gode promper, så går det seg til Anonymous poster hash: 785b9...33a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 bysses i søvn, deretter må jeg legge meg med puppen klar for å unngå oppvåkning. tar ikke smokk. går lettere på dagtid. 3,5 mnd..Anonymous poster hash: 3d77b...a6a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Seks og en halv mnd. Jeg ammer han i søvn, har forsøkt å gi smokk. Men har gitt det opp, han tar den ikke.Anonymous poster hash: c9a84...2ec
Leanne Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 5mnd om dagen legger jeg henne i vogna, putter i smokken så sovner hun av seg selv første gangen, ved 9tiden. Andre luren ved 12-13tiden legger jeg henne også i vognen, men da må jeg som regel rugge litt på den i 5 min til hun sovner... Rart det der Om kvelden er det som regel veldig lett å legge henne, putter henne i senga gir smokken og en koseklut og går ut av rommet mens hun fortsatt er våken. Som regel finner hun søvnen selv, hender jeg må innom og putte i smokken en gang til, og noen kvelder bruker vi lenger tid og ligger vedsiden av og stryker på henne til hun roer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå