sauen87 Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg har lyst å henge opp fuglekasse/fuglemater på verandaen, men finner ikke helt den løsningen jeg ønsker. Kunne tenkt meg et som kan henges over rekkverket, noen som vet om det finnes? Evt noe som kan henges på veggen...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 FugleKASSE er dumt å henge der, da katter ol kan få tak i fugleungene. De bør henge langt opp, gjerne ved mønet på huset eller høyt på et tre. En fugleMATER kan fint henges overalt, men greit å ha det et sted katter ikke kan snike seg på ol. Anonymous poster hash: f0168...26b 3
sauen87 Skrevet 18. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2014 Bor i 2. Etg, så det kommer nok ikke katter opp her Så det største problemet er vel egentlig å finne noe som er lett å henge opp/feste i vegg eller rekkverk...
sweety pie Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Bor i 2. Etg, så det kommer nok ikke katter opp her Så det største problemet er vel egentlig å finne noe som er lett å henge opp/feste i vegg eller rekkverk... Slenger meg på denne tråden her
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Bor i 2. Etg, så det kommer nok ikke katter opp her Så det største problemet er vel egentlig å finne noe som er lett å henge opp/feste i vegg eller rekkverk... Bor du i blokk eller flermannsbolig? Da bør du undersøke først om det er lovlig med fuglemating på verandaene. Det følger nemlig med mye fugleskitt, særlig hos naboene under. Anonymous poster hash: db728...30d 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Bor du i blokk eller flermannsbolig? Da bør du undersøke først om det er lovlig med fuglemating på verandaene. Det følger nemlig med mye fugleskitt, særlig hos naboene under.Anonymous poster hash: db728...30d Henger meg på denne. I vårt borettslag er det strengt forbudt å mate fugler. Anonymous poster hash: 6386d...209
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Bor du i blokk eller flermannsbolig? Da bør du undersøke først om det er lovlig med fuglemating på verandaene. Det følger nemlig med mye fugleskitt, særlig hos naboene under. Anonymous poster hash: db728...30d Også lokker maten som faller ned ofte mus og andre udyrAnonymous poster hash: 2dcaf...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå