det er mrs gjesdal Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 jeg er 16 og vil ha en tatovering, den har jeg designet selv og vil ikke angre på den. ALDRI. så ikke skriv leksjonen om hvor dumt det er å ta en tatovering i en så ung alder, bla, bla , bla . det har jeg allerede hørt et par ganger vet noen om en seriøs tatovering sjappe som tatoverer på folk under 18. helst noen profesjonelle. jeg kan heller betale ekstra og få et godt resultat en en billig med dårlig resultat
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Jeg var som deg og nå angrer jeg voldsomt. VENT Anonymous poster hash: 4b51f...2aa 3
CMHuser Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 En har vel ikke lov før en er over 18..? Jeg tok min første tatovering i syden når jeg var 17, på underarmen. Om du så vil tatovere deg, ville jeg ha valgt ett sted som ikke kommer til å vokse så mye, da kan tatoveringen fort bli litt "dratt", tror jeg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Ingen seriøse tatovører kommer til å tatovere en 16-åring. De jeg anser for mest seriøse gjør det heller ikke selv om 16-åringen har skriftlig samtykke fra foresatte. Hvis du virkelig vil dette venter du til du er 18. Anonymous poster hash: 99d85...9c3 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 En har vel ikke lov før en er over 18..? Jeg tok min første tatovering i syden når jeg var 17, på underarmen. Om du så vil tatovere deg, ville jeg ha valgt ett sted som ikke kommer til å vokse så mye, da kan tatoveringen fort bli litt "dratt", tror jeg Det finnes (seriøse, ja faktisk) tatovører som tatoverer på mennesker under atten, men da kun hvis man har fra før av. Dette vet jeg av egen, personlig erfaring. Jeg har blitt tatovert av slike, men da selvsagt under forutsetning av at man ikke snakker om det. Uansett er det en uting å tatovere seg som tenåring. Jeg hadde aldri tatovert meg i voksen alder og min siste tok jeg som attenåring. Skulle aldri gjort det, men men. Anonymous poster hash: 4b51f...2aa
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Det finnes (seriøse, ja faktisk) tatovører som tatoverer på mennesker under atten, men da kun hvis man har fra før av. Dette vet jeg av egen, personlig erfaring. Jeg har blitt tatovert av slike, men da selvsagt under forutsetning av at man ikke snakker om det. Uansett er det en uting å tatovere seg som tenåring. Jeg hadde aldri tatovert meg i voksen alder og min siste tok jeg som attenåring. Skulle aldri gjort det, men men. Anonymous poster hash: 4b51f...2aa Dette er kanskje dyktige tatovører, men seriøse er de ikke når de gjør det på denne måten. Som du selv sier, du hadde ikke gjort det samme i voksen alder, og det er dette slike regler er til for å forhindre. Anonymous poster hash: 99d85...9c3 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Dette er kanskje dyktige tatovører, men seriøse er de ikke når de gjør det på denne måten. Som du selv sier, du hadde ikke gjort det samme i voksen alder, og det er dette slike regler er til for å forhindre. Anonymous poster hash: 99d85...9c3 Jeg kan jo selvsagt ikke oute dem, men jo. De er landskjente tatovører. Jeg hadde da som nevnt flere store tatoveringer fra før, så da var det vel enklere å få det til. Anonymous poster hash: 4b51f...2aa
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Siden du bør bli tatovert av noen seriøse, og de seriøse ikke tatoverer folk under 18 bør du vente et par år. Uansett hva du gjør, ikke tatover deg hjemme hos noen eller i syden. Du aner ikke om blekket de bruker er trygt, ofte kan blekk til hjemmetatovering inneholde fargestoffer som er så giftige at det ikke er tillatt å bruke dem på klær. Det er ikke noe du vil ha sprøytet under huden din. Anonymous poster hash: 93334...e61
Lou Salome Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Hvis du aldri kommer til å angre, skal du ha den tattoveringen i 70 år. Da har du god tid til å vente en to- til fire år nå. Hvis du syns to år er uendelig lenge, hva da med 70, hvorfor er ikke det lenge nok? 7
Puny Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 huffamei, jeg vet du ikke vil høre det men IKKE. GJØR. DET. jeg tok min da jeg var 18 og var heeeelt sikker på at jeg aldri ville angre 1
FruHudson Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Seriøst, vent. Jeg venta til jeg var 20 og er kjempeglad for det! Glad jeg var blakk når jeg var 18 for å si det sånn.. Du er ikke så voksen og moden som du tror. 1
Gjest daisydaisy Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 (endret) Ingen seriøse tatovører kommer til å tatovere en 16-åring. Anonymous poster hash: 99d85...9c3 Tenkte å si det samme selv. De færreste seriøse stedene tillater kunder under 18 år. Endret 18. november 2014 av daisydaisy 1
Gjest Evans Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Hvorfor må du ha den akkurat nå? Det er to år til du er 18. Disse to årene klarer du fint å vente!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Jeg tok en når jeg var 16 og en når jeg var 18. Jeg digga de. Kom aldri i hele verden til å angre. Nå (er 30) betaler jeg mange tusenlapper for laserbehandling for å fjerne de. Tro det eller ei, du forandrer deg relativt mye fra du er 16 til 25. Anonymous poster hash: 03f14...b9e 4
Avalon Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Tråden er ryddet for personangrep. - Avalon, mod
Sillicious Skrevet 19. november 2014 #17 Skrevet 19. november 2014 Jeg tok min første da jeg var 16. Det var et design med stjernetegnet mitt da, ganske nøytralt. Angrer ikke på det. Nå er det aldersgrense på de fleste salonger, man må ha bekreftelse fra foreldre her jeg bor Uansett er det jo ditt problem om du er barnslig nå og angrer senere. Aner ikke hva slags design du har laget deg jeg
Pinkee Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Ta med deg mamma rundt til de seriøse der du bor, så kanskje en vil gjøre det. Ikke sats på skriftlig tillatelse, den er lett å avvise, men er mamma med personlig, er det vanskeligere. Sånn ellers, etter at du har bestemt deg for motiv, vent i to år, er du fremdeles sikker, gjør det. Hvis ikke, så sparte de to årene deg for mye trøbbel senere i livet.
Chanchan Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Gullregelen: bestem deg for motiv, vent ett år. Om du fortsatt vil ha den, kjør på. Har du tenkt på motivet ditt i et år? Hvis du fant ut hva du ville ha forrige uke så er det oppskriften på angring når du er 25. Du sier ikke noe om hvor du bor, da. Da blir det litt vanskelig å hjelpe deg. Hvis du skal på ferie til neste år kan det lønne seg å kombinere ferien med tatovering, da får du tid til å tenke over det også. Bare husk å google og les nok anmeldelser av studioet du bruker til å være trygg på at de er flinke - og for guds skyld, ikke bruk en gatesjappe! 2
Shai Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 En venninne av meg tok tatovering i en alder av 16. Hun tok et hjerte på håndleddet sammen med sin 10 år eldre søster. Synes det var et koselig motiv, men tenker at det kanskje var et litt ugunstig sted, litt for lett synlig. For henne var det viktig å ta det på et ordentlig sted, så hun dro på samme sted som broren hennes har tatt flere tatoveringer for å være sikker på at de var flinke nok. Foreslår du gjør det samme, drar et sted du er 100% sikker på at det jobber flinke folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå