AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Trenger litt hjelp her fra dere som har barn og vet hva om passer for ulike aldersgrupper. Bursdagsfeiring for en 5-åring på torsdag, og jeg har ingen ide om hva jeg skal gi i gave, han har jo absolutt alt! Så på bilbaner i lekebutikken i dag, og husker at mine brødre koste seg med der da vi var mindre, men husker ikke hvor gamle vi var. På flere av eskene stod det 6+ på alderskategorien, men av erfaring så er ikke alltid den merkingen den beste, og det var ingen i butikken jeg kunne spørre. Så hva mener dere som har barn? Er bilbane greit til en 5 åring, eller er det for tidlig? Han er en type som like å pusle med ting, men også er glad i fart og bevegelse. Kom gjerne med andre forslag om du har Anonymous poster hash: f0b65...e7d
Gjest Magdalene Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det må vel være en perfekt gave! Men om han har mange ting, så kan det være en idè å gi en opplevelse. Mine har elsket å få teaterbilletter f.eks.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Helt perfelt med bilbane!! Morsomt for både barn og foreldre. Her i huset blir det bilbane til jul, som en fellesgave til begge barna. Og jeg som mor gleder meg til å knuse både mann og barn i kappkjøring :-)Anonymous poster hash: 37de3...a99 1
GammelKaktus Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Treåringen min får bilbane så tror ikke det er for tidlig Spørs på banen og barnet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Høres bra ut. Min 3, 5-åring får også en liten bilbane til jul, den er fra 4+.Anonymous poster hash: e9862...09c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Min lillebror fikk det i 3-årsgave. Var sånn stor i tre. Han hadde også en togbane i plast som gikk på strøm(tror jeg). Uansett, det var stortsett det eneste han lekte med. Anonymous poster hash: 6af02...de5
Sol79 Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Min 2-åring hadde elsket en bilbane, så det er ikke for tidlig.
Millimani Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Bilbane til 5-åring må da være perfekt! Jeg fikk bilbane i den alderen, og jeg innbiller meg at min yngste søster fikk det enda tidligere. Tror faktisk hun var tre år, og det gikk helt fint. Hun stor-kosa seg med den
Devilheart Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 En fin gave, men bare pass på å ikke gå for den billigste er du snill. Kjøpte i sin tid da jeg var barn til noen hundringser og det var elendige saker. Bilene hoppet ut hele tiden og kontrollene streiket ofte, strømmen fløt ikke bra. Kvaliteten har sikkert endret seg nå, men likevel lurt å betale litt ekstra for god kvalitet og moro som kan vare lenger.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Min lillebror fikk det i 3-årsgave. Var sånn stor i tre. Han hadde også en togbane i plast som gikk på strøm(tror jeg). Uansett, det var stortsett det eneste han lekte med. Anonymous poster hash: 6af02...de5 mente omvendt. Togbanen var i tre og bilbanen på strømAnonymous poster hash: 6af02...de5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Takk for svar allesammen, da anser jeg det som en trygg gave Billetter var en god ide, skal huske det til en annen gang. Anonymous poster hash: f0b65...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå