AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jente/kvinne her som lurer på tips om nettsider/blogger som ger en "good feelingen" og/eller motiverer til å være sitt beste jeg. Feks: Blogger med bilder av sunne, vakre jenter (ikke treningsblogger eller matblogger. Bare mennesker som viser seg fra sin beste side.) Blogger/sider med fine sitat Blogger med fine, ryddige hjem. Nettsteder som enkelt og greit får en til å vilje bli litt bedre :-) Er nere i en depresjon nå og igår ramle jeg over en gammel venninnes Facebook side. Hun så så lykkelig og vakker ut, at jeg ville tilbake til når jeg følte meg slik! Og det trenger ikke å være "vakre mennesker", men mennesker (gjerne jenter siden jeg er det selv) som mår bra og utstråler lykke. Uten å ha all verldens ting. En helt normal menneske som bare en lykkelig. Vil så gjerne bli å bli lykkelig igjen! 😀 Anonymous poster hash: 2c248...bea
Kragebein Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 http://mewkid.net/ er en av de gladeste bloggene jeg vet om! Hun poster massevis av fine bilder og god (og sunn) mat, og alt hun driver med er stappfullt av fine farger og godt humør. Akkurat nå er hun på bryllupsreise, så det er mange gjesteinnlegg der nå som ikke er skrevet av henne, men hvis du blar litt nedover så skjønner du hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå