AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Har datet en fyr noen ganger nå, og føler meg egentlig klar for å komme litt tettere på han når vi er sammen (fysisk). Vi har ikke kysset. Tenker mer på å lene meg inntil han, ta han i hånden, stryke litt på han osv. Jeg er ikke helt sikker på om han er den rette, så vil også se hvordan jeg selv reagerer når vi kommer tettere på hverandre + hva han synes. Men jeg vil jo ikke være for fysisk med han, for jeg vil jo ikke noe mer enn det...ikke enda hvertfall. Hvordan gjøre det på en naturlig måte? Anonymous poster hash: 47e6f...bca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Hvis dere f.eks er ute og går sammen er det helt naturlig å ta han i hånden da, spesielt hvis dere har datet flere ganger. Film hjemme hos en av dere er en fin måte for dere å komme nærmere hverandre. Da kan du snike deg inn i armkroken hans. Hvordan er stemningen generelt mellom dere da? Anonymous poster hash: b32f1...05f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Date en annen. Kjemien skal da stemme og når man er tiltrukket av hverandre er det helt naturlig for begge parter å søke fysisk kontakt. Anonymous poster hash: cda22...5aa
Tibbie Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Les litt om å spå i hender, og prøv det på han! Det er den perfekte unnskyldning for å stryke han i hånden, og å skape et intimt øyeblikk 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Den biten syns jeg er vanskelig. Jeg forventer at gutten er såpass selvsikker at han tar intiativet der. Hvis ikke dør det bare ut i et friendzone-opplegg. Film er en god anledning for fyren å komme tettere deg. Han jeg datet spurte rett og slett "vil du komme å sitte her?", da vi satt litt i hver vår ende av sofaen:p Når man sitter tett er et kyss få cm ifra. Samme fyr spurte også rett ut om jeg ville ha sex. Det ble litt kleint for min del. Jeg vil gjerne at det skal bygge seg opp, å bli spurt blir så kunstig. Fikk nesten litt sånn avtale-følelse: da kler vi av oss 1-2-3. Syns første gangen med sex funker best med litt innabords, blir rart å plutselig "avtale det":p Også har man jo den klassiske med overnatting, da er veien lett til at det skjer noe fysisk. En Tinderdate jeg hadde spurte om han kunne overnatte pga det var så langt hjem. Naiv som jeg var (hadde aldri gjort det nå!) sa jeg ja. Han prøvde seg max, men jeg sa nei til sex (ble tafsing osv). Anonymous poster hash: a4587...a52 1
Shai Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Er kanskje lettere for gutter, men det er jo mulig for deg og å bare ta hånden hannes mens dere går en tur. Kanskje litt kleint der og da, men du merker fort om han er interessert 1
Teethgrinding Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Les litt om å spå i hender, og prøv det på han! Det er den perfekte unnskyldning for å stryke han i hånden, og å skape et intimt øyeblikk Haha, om noen hadde gjort det på meg hadde jeg mistet interessen. Jeg kan da for pokker ikke date noen som tror på magi. 7
gjest 321 Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Har datet en fyr noen ganger nå, og føler meg egentlig klar for å komme litt tettere på han når vi er sammen (fysisk). Vi har ikke kysset. Tenker mer på å lene meg inntil han, ta han i hånden, stryke litt på han osv. Jeg er ikke helt sikker på om han er den rette, så vil også se hvordan jeg selv reagerer når vi kommer tettere på hverandre + hva han synes. Men jeg vil jo ikke være for fysisk med han, for jeg vil jo ikke noe mer enn det...ikke enda hvertfall. Hvordan gjøre det på en naturlig måte? Anonymous poster hash: 47e6f...bca Legg hånden på låret hans eller noe når dere ser film. Helt "tilfeldig". hehe. 1
gjest 321 Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Haha, om noen hadde gjort det på meg hadde jeg mistet interessen. Jeg kan da for pokker ikke date noen som tror på magi. Kommer vel ann på om de gjorde det for kødd og fant opp en masse vas om deg, eller om de oppriktig trodde på det de holdt på med? Jeg hadde forøvrig mistet interessen hvis noen plutselig tok tak i hånden og leide meg ute.. Hvis man kun dater så syntes jeg det blir kleint. 1
Tibbie Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Haha, om noen hadde gjort det på meg hadde jeg mistet interessen. Jeg kan da for pokker ikke date noen som tror på magi. Nei, man gjør det jo bare for moro skyld! Ikke noe voodoo, trylletriks, tjo og hei. Hun sier bare at hun kom over en artig sak om det, og bare vil sjekke for fun. De kan le av det - og få tatt på hverandre 1
draug 75 Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke uten grunn at det er å betrakte nærmest som en klisjè: Holde hender. Det er den eneste måten å innlede fysisk kontakt på som kjennes naturlig for begge. 1
gjest 321 Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke uten grunn at det er å betrakte nærmest som en klisjè: Holde hender. Det er den eneste måten å innlede fysisk kontakt på som kjennes naturlig for begge. Jeg syntes ikke det er naturlig om noen jeg dater plutselig leier meg (Hvis vi er på et tidlig stadiet..) Men jeg er vel rar hehe.
draug 75 Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Jeg syntes ikke det er naturlig om noen jeg dater plutselig leier meg (Hvis vi er på et tidlig stadiet..) Men jeg er vel rar hehe. Ikke plutselig, kjære deg. Men litt etterhvert, ikke på tidlig stadie. Men før han stryker deg i håret.
Teethgrinding Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Nei, man gjør det jo bare for moro skyld! Ikke noe voodoo, trylletriks, tjo og hei. Hun sier bare at hun kom over en artig sak om det, og bare vil sjekke for fun. De kan le av det - og få tatt på hverandre Joda, det hadde sikkert vært gøy! Jeg glemmer likevel aldri den gangen en venninne av meg dro frem en bok om steiner med magisk kraft. X-antall krystaller skulle legges her og der på kroppen og indusere en form for healing av noe slag. Jeg har aldri følt meg så utilpass i hele mitt liv. Poenget mitt er vel at jeg personlig er av den typen rasjonell realist som ikke ofrer new-age spiritualisme så mye som en tåspiss. Dersom jeg hadde fått inntrykk av at en dame skulle "spå" meg på noen som helst måte hadde jeg sett etter utgangsdøren. Likevel, en palm-reading som er rent ironisk hadde jo bare vært kjempemorsomt! "Jeg ser du har en sterk livlinje" ...javel? "Det betyr at du syns jeg har fin rumpe" Jeg hadde ledd!=) Den slags scorer poeng selv hos en skeptiker. 1
Gjest tomasjj Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Får du holde i hånda kan du kysse når sjansen presenterer seg. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Her var det jeg som tok initiativet. Tok daten min i hånda når vi gikk i sentrum, og kyssa han når jeg lå "oppå" han mens vi så film - Jente 21 Anonymous poster hash: 34761...ba5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå