Gjest agurk Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle256341.ece Hvordan kan de plante slike giftige planter i en park? - Vi er klar over at den er giftig. Men vi har hatt denne planten i fem-seks år og kommer ikke til å fjerne den, sier Grønhaug til Telemarksavisa. - Mange planter er giftige. Det er ikke meningen at en skal spise den. Unger som er i parken er der med foreldre sine, og foreldrene må passe på barna så de ikke putter planten i munnen, legger han til. Den mannen provoserer meg!
dreamy Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Kjempeprovoserende :evil: Det burde stått plakater før man gikk inn i parken med advarsel på. Jeg hadde ikke visst at de var giftige og unger er jo som oftest høyt og lavt.. Dette burde være ulovlig i en park!!
Gjest Emera Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Jeg er enig i at foreldre skal passe på ungene sine. Selvfølgelig. Men, det fins så utrolig mange flotte planter som ikke er giftige. Det kan da ikke være så vanskelig å plante ut slike i parker istedenfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå