Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan gi i bursdagsgave til en jente i familien som blir 9 år? :) Har ikke peiling på hva hun ønsker seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris? Hvilken relasjon har dere?

Det beste er å ta utgangspunkt i hennes interesser og personlighet. Det er litt slapt å gi noe som skal passe "alle 9 år gamle jenter". Husker jeg fikk sminke og hårstrikk som tenåring- jeg hadde kort hår og brukte ikke sminke.

Liker hun å lage ting? Driver hun med uteaktiviteter? Spill?

Anonymous poster hash: 984d6...15c
Skrevet

Spør?

Det er vanskelig å gi noe til en jente på ni uten spesifikke retningslinjer.

Jeg har, som AB, blant annet fått sminke. Brukte ikke sminke så det gikk rett i en skuff og støvet ned.

Anonymous poster hash: 89b5a...5de

Skrevet

vet ikke annen råd enn at du får fritte ut foreldrene etter tips og ideer og hva jenta interesserer seg for

kan hun like å få loom strikk til å lage armbånd og smykker av ,

tegne og malesaker

har hun langt hår og er hun en rolig jentejente og liker å stelle håret og pynte seg eller er hun mer i fullfart og litt sport/idrettsjente og ikke så ivrig på å jåle seg enda

Anonymous poster hash: 88ecf...f4e
Skrevet

Vet at hun liker å lage ting ja, det tenkte jeg ikke på! Kanskje noe hobbygreier da :)

Skrevet

Hobby-greier er fint hvis hun trives med det :) Ellers er det jo bare å spørre henne selv, eller foreldrene hennes hva som kan være fint å kjøpe til henne. Jeg likte selv veldig godt skole-saker, fargeblyanter, bøker og slike ting. Har hun langt hår og liker å fiffe seg opp litt så er jo hårpynt også en fin presang. Jeg gir ikke sminke til en niåring, uten at jeg vet at hun bruker det. Har forresten aldri vært borti niåringer som bruker sminke.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt sminke uten å spørre foreldrene om det var greit. Spør hva hun ønsker seg, de fleste på den alderen har en liste. Min niese på 10 år ønsker seg Hellstrøms kokebok for barn, Lego Friends, alt med Isak Elliot på, klær, gavekort på iTunes bl.a. til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...