Gå til innhold

Hjelp! Fått en kvisebyll på haka som ikke oppfører seg som en kvise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet på lørdag av at jeg hadde vondt på haka. Da var det en underjordisk kvise :hjerte: som hadde meldt sin ankomst. Fram til i dag har den bare vokst og vokst, men det gjør ikke vondt lenger. Det rare er at den er skikkelig hard å ta på, men det går ikke an å klemme på den. Den er bare rød, og den ser ikke lenger ut som en kvise. What to do? Dette er virkelig kvisekrise, og jeg har aldri opplevd noe lignende!

Anonymous poster hash: 4a621...ca5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være en allergisk reaksjon? Jeg har opplevd lignende men det var på våren og pga katten min var ute og jaktet fugler så den fikk fuglelus ( de kan ikke leve på mennesker) de biter huden og gir meg ca 1x1 cm kviselignede utslett. Men jeg trodde det stoppet på høst/vinterstid. Håper det går over snart! :)

Anonymous poster hash: c3a68...aa7

Skrevet

Kan det være en allergisk reaksjon? Jeg har opplevd lignende men det var på våren og pga katten min var ute og jaktet fugler så den fikk fuglelus ( de kan ikke leve på mennesker) de biter huden og gir meg ca 1x1 cm kviselignede utslett. Men jeg trodde det stoppet på høst/vinterstid. Håper det går over snart! :)

Anonymous poster hash: c3a68...aa7

Hm, det kan det jo kanskje være? Det er en veldig rar kvise i hvert fall, og veldig stygg :P Æsj.. Jeg har prøvd masse ulike kremer, men den har ikke blitt mindre.

Anonymous poster hash: 4a621...ca5

Skrevet

Bruk sitron på den. Skjær av en bit sitron og hold den mot kvisen så mye du kan ila kvelden. og ikke vask det bort om natten, kan love deg at det er bedre til i morgen.

Anonymous poster hash: fd916...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...