Mørksjokolade Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hei, jeg ønsker å utdanne meg som barnevernspedagog eller barnehagelærer, Kan dere være så snille å fortelle meg? * Hva gjør dere på jobb? * Jobbmuligheter * Månedslønn Jeg ønsker å vite om dere tjener nok penger til å reise på ferie og ta med barn på reisen, en gang i året Dere har vell en partner og men om dere begge skulle ha lik lønn har dere råd til å reise en gang i året, hvert år? Mat,klær, gaver og reiser har dere råd til det? Jeg ønsker å muligheter åpen men dersom lønnen ikke strekker til ferie så blir det vanskelig
Guybrush Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det er vel veldig avhengig av hvor kostbar bolig du skaffer deg og om du sløser mye på annet eller er flink til å spare? Reiser koster jo svært mye mindre idag enn tidligere om man ikke kjøper i siste liten og skal ha det dyreste. Boliger derimot er langt dyrere idag enn tidligere både som leie og eie.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Jeg er enslig mor og student. Har 100 000 kr utbetalt i stipend og studielån. Men bruker 2000 kr i måneden på månedskort på toget, og det går fort 10 000 kr i året på skolebøker osv. Så har jeg overgangsstønad, har utbetalt 13 000 i måneden der. Jeg har 2 barn. Og vi reiser en del. I år har vi vært i Spania, reist rundt i Italia og Frankrike og reiser snart til Polen. I fjor var det Mallorca, Spania og Berlin. Så det kommer nok helt an på hvordan man velger å leve, vi prioriterer reiser. Selv blir jeg sykepleier da jeg er ferdig, og med den lønningen kommer jeg til å klare meg bra. Rik blir jeg ikke. Men får rad til reiser og alt jeg trenger. Anonymous poster hash: bb743...823
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Hvilket liv du velger avgjør det. Drar du på deg masse gjeld, og sløser i hverdagen så stopper alt opp. Uansett hvilke vei folk velger, så må man ha bufferkonto. Anonymous poster hash: 8167b...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå