AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg er opptatt av å se velpleid ut og føle meg fin, antar det er flere av oss? Synes det er deilig med meg-tid midt i uken, selv om det går med litt tid innimellom. - Jeg sminker meg nesten hver dag. - Tar ansiktsmaske to ganger i uken. - Tar hårkur to ganger i uken. - Stusser tuppene hver 8. uke. - Tar neglene en gang i uken. Dytter ned neglebånd, klipper neglebånd, av med gammel neglelakk, på med ny. Samme med tærne. - Napper øyenbrynene annenhver dag. - Barberer meg nesten hver dag i dusjen. - Vokser overlippen hjemme når det trengs Hva er dine velvære-rutiner? Anonymous poster hash: f1abc...997
September Girl Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Hver fredag har jeg en liten spa-dag på badet med ansiktsskrubb, ansiktsmaske, kroppsskrubb og hårkur, pluss stell av negler: Dytter ned neglebånd, filer lengden og polerer neglene blanke. Jeg gjør det samme med neglene på føttene (minus poleringen) omtrent annenhver fredag. Ellers er jeg sjeleglad for at jeg har fjernet både kropps- og ansiktshår permanent, så bruker minimalt med tid på det.. I det daglige er jeg nøye med å pleie huden i ansiktet: Renser huden på ansikt og hals og bruker serum og ansiktskrem morgen og kveld. Skrubber under neglene med neglbørste hver kveld og påfører neglolje og håndkrem før leggetid - pluss leppepomade på leppene. Bruker alltid bodylotion og parfyme etter dusjing. Føner alltid håret etter hårvask. Med disse rutinene føler jeg meg velstelt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Sånn til hverdags: Dusj og litt barbering her og der går vel nærmest under det selvsagte:P Napping av bryn ved behov. Maskara og brynsminke til hverdags. Foundation ved behov(kviser f.eks.). Rens og fuktighetskrem hver kveld, men på vinteren må jeg ha en ekstra runde fuktighetskrem om morran for fjeset mitt er rene sahara:P Så bruker jeg en skrubb i ny og ne. Neglene og håret får vel minst oppmerksomhet. Er bare til frisøren 2 ganger i året. Neglene... kortklipt(helseyrke). Anonymous poster hash: 38a0a...693
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Eg nappar augebryn, klipper meg kvar 6. veke (om lag), fjerner bart og kroppshår (men kan ikkje seie det gjer så mykje velvære, det er jo vondt!). Brukar sminke og er flink til å fjerne han att. Elles: minst mogleg, eg synest kroppsvedlikehald berre er ein hårsbredd frå å vere like keisamt som å reinse sluk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå