Gå til innhold

Blir jeg gal?

Fremhevede innlegg

Skrevet

GAL er du vel ikke akkurat...

Men jeg skjønner ikke hvordan det går an å bli så opphengt, og tenke på bryllup både sent og tidlig dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvordan det går an å bli så opphengt, og tenke på bryllup både sent og tidlig dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned...

Hmm....da lurer jeg på ...

Er du gift frk snurp???

Skrevet
:ler: Jeg villedet deg kanskje litt med nicket mitt også; egentlig er jeg vel Fru Snurp :sjarmor:
Skrevet

JA, er i skikkelig bryllupståke... :roll:

Samme hva vi snakker om så kommer temaet inn på bryllup. Og er jeg på shopping må jeg innom og se på buketter og forslag til kaker....Denne friuka skulle jeg liksom bruke til å lage sang til min kjære, og jeg har ennå ikke begynt!! Hvor har det blitt av uka :o

Skrevet

Ingen som har sagt at jeg har tenkt på bryllup dag ut og dag inn i måned etter måned! Er kun nå i det siste det har toppet seg.

Skrevet

Melder meg herved inn i rekken av gale....

32 dager igjen i dag - nå har nedtellingen begynt for fullt!

Skrevet

For meg blir det bare værre og værre for hver dag som går nå. Når jeg våker om morgenen tenker jeg på bryllupet, jeg drømmer om det om natten og våkner tiiiidlig hver dag. (hva ellers gjør jeg oppe klokka syv i ferien min)

Jeg gleder meg utrolig mye, og er så spent! :-)

Skrevet

Jeg tenker mye jeg også... Det surrer oppi topplokket noe om bryllupet stort sett hele tiden tror jeg. Men nå er alt under kontroll, så det er ingen som stresser hos oss. Heldigvis! I dag skal jeg se om jeg finner en leppestift, altså bare sånne småting (kose-ting) som gjenstår.

Men nå er vi jo i mål snart!!! :hoppe:

Gjest Lompa
Skrevet

Godt det er flere gale....Har 38 dager igjen i dag, og det meste utenom smådetaljer er i boks. Like fullt tenker jeg ganske mye på det ja.Gleder meg så vanvittig....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...