Gå til innhold

Blir jeg gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å tenke på bryllupet HELE tiden??

:klø:

Det første jeg tenker på når jeg våkner er: BRYLLUP!!!!

Det siste jeg tenker på når jeg legger meg er: BRYLLUP!!!

:sjenert:

Og hvorfor tenker ikke alle i omgangskretsen min det samme??

:sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he....saann var jeg ogsaa :oops: Men familie og venner blir nok mer opptatt av det naar det naermer seg! Det fikk hvertfall jeg erfare!

Skrevet

Jeg synes du virker litt opphengt i det ja.

Skrevet

å joda det er helt normalt..Jeg tenkte bryllup hvert sekund før den store dagen...Bare nyt det du mens du kan... :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at du tenker så mye på bryllup - spesielt ikke når det er så nært forestående! :-)

Det er jo tross alt en av de største dagene i livet, som man har mange forventninger til og tanker rundt. Lev deg inn det mens du kan - snart er det over... :wink:

Gjest Madley
Skrevet

Neida du er ikke gal!

Jeg svever rundt i en annen galakse for tiden...Svimer undt og tenker på bryllup hele tiden.

Skrevet

Tror ikke du er gal, nei. I så fall er vi nok mange gale her. :o Jeg tenker endel om dagen jeg også, og min tilkommende begynner å bli en smule oppgitt.... :tunge1:

Skrevet

Velkommen i klubben :hoho:

Enda godt at slekt og venner begynner også å bli opptatt av det nå som det er bare to uker igjen.

Livet er herlig dere :hoho:

Skrevet

Veldig normalt. Er hardt angrepet selv for tiden :wink:

Skrevet

Tenker MYE på bryllup nå ja. Oppdaget det er under en måned igjen, og fremdeles mye som gjenstår, så det er vel ikke så unaturlig :ler:

Skrevet

Da er vi gale sammen, jeg begynner å stresse litt nå merker jeg.

Skrevet

:hoho:

Mange gale her da ja. Jeg tenker også veldig mye på det nå. Og samboeren har vært på hytten lenge nå, så det har gått utover mamma :ler:

Skrevet

Du er nok langt i fra aleine ja :)

Jeg har over ett år gjen jeg, men det er allikevel noe av det første og det siste jeg tenker på!

Det første jeg gjør om morningen er å se etter om det har kommet noe nytt og spennende her i forumet!

Vi har alle de 'store' tinga booket (kirke, festlokale, fotograf, frisør) så nå koser vi oss med kreative ideer til alt det andre.

Skrevet

Er nok like gal jeg også.... Men folk spør faktisk om bryllupet hele tiden, så jeg slipper å "mase" høl i huet på dem. Er jo bare litt over to uker igjen!!

Skrevet

Føler faktisk at eg tenkte mykje meir på bryllaup for 1 til 2 år sidan enn eg gjer no, 3 veker før bryllaupet!

Skrevet

Jeg er også litt tullete for tida med å tenke på dette temaet. kan ha noe å gjøre med at jeg har ferie og god tid. :-) MEN jeg har jo to måneder igjen!!!

Skrevet

Næhæhæi, jeg synes ikke det er rart at dere som har dager/uke® igjen tenker på det myyye! Jeg har da over 10 måneder igjen, og jeg må jo innrømme at tanken om bryllupet slår meg en gang eller tre i løpet av dagen, så.... :wink:

Skrevet

Jeg tenkte mest på bryllupet rett etter forlovelsen, da vi satt datoen. Da skulle jeg planlegge alt med en gang. Det er er ett år siden, og jeg skal gifte meg om en uke, og alt er i boks. Selvfølgelig tenker jeg mye på bryllupet, men siden alt er så godt planlagt er jeg helt rolig, og gleeeder meg, istedenfor å bli fanatisk og stressa slik jeg ville blitt hvis jeg hadde hatt mye å ordne.

Til dere som har god tid: Utnytt tiden til å planlegge, og gjør alle innkjøp i god tid før. Da skal jeg love dere at tiden før bryllupet blir en utrolig fin tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...